کیفیت افتضاح گوشی گران قیمت چینی صدای طرفدارانش را در آورد

 کیفیت افتضاح گوشی گران قیمت چینی صدای طرفدارانش را در آورد

کیفیت افتضاح گوشی گران قیمت چینی صدای طرفدارانش را در آورد

گوشی پرچم‌دار وان پلاس ۱۲ در کمال تعجب، برخی از خریداران اولیه را با کیفیت ساختش ناامید کرده است.

گوشی وان پلاس ۱۲ هفته‌ی گذشته در چین عرضه شد و از بسیاری جهات تجربه‌ی گوشی پرچم‌دار را به‌ارمغان آورد. بااین‌حال، گزارش‌های کاربران نشان می‌دهند که برخی از دستگاه‌ها در بخش کیفیت ساخت و پرداخت وضعیت مناسبی ندارند.

چندین کاربر ویبو شکاف‌هایی را بین بدنه و دوربین گوشی وان پلاس ۱۲ و بقیه‌ی بخش‌های بدنه‌ی گوشی گزارش کرده‌اند.

به‌نظر می رسد برخی از دستگاه‌ها در بالا یا پایین بدنه شکاف دارند؛ درحالی‌که در برخی دیگر در هر دو بخش بالا و پایین شکاف دیده می‌شود. تعداد کمی از کاربران نیز مشاهده‌ی مقدار زیادی چسب را در اطراف محفظه‌ی دوربین گزارش کرده‌اند.

مشخص نیست که این مشکلات چقدر گسترده هستند؛ اما ظاهراً مشکل فاصله‌داشتن دوربین از مشکل چسب همه‌گیرتر است. مطمئناً این مشکل برای همه‌ی دستگاه‌ها این‌گونه نیست؛ زیرا برخی از کاربران گزارش داده‌اند که وان پلاس ۱۲ آن‌ها ظاهر خوبی دارد. بااین‌حال، ظاهراً این مشکل توجه لو ویبینگ، مدیرکل ردمی را به خود جلب کرده است.

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی، به‌طور خاص از OnePlus نام نبرد، اما در پست ویبو خود نوشت به‌نظر می‌رسد که این شکاف‌ها به‌دلیل استانداردهای کنترل کیفیت داخلی با سخت‌گیری کم است.

اگر مشکل گسترده باشد، شرایط وان‌پلاس را برای عرضه‌ی جهانی گوشی جدیدش در ماه آینده سخت خواهد شد. مشخص نیست که قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ در بازارهای جهانی چقدر خواهد بود.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید