چرا باید قبل از ازدواج پیش مشاور رفت؟

 چرا باید قبل از ازدواج پیش مشاور رفت؟

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج

حس یک تجربه شرین از لحظه ای که فکر می کردم همه چیز تمام شده و راه نجاتی برایم نمانده است. هنگامی که احساس می کنی روی پرتگاه مشکلات قرار گرفتی و یا فشارها و تنش ها خواب و زندگی شما را احاطه کرده است، هیچ راه حلی وجود ندارد! اما مشاور دریچه های جدیدی را به روی شما باز می کند و مرحله به مرحله بر مشکلات غلبه می کنید. مشاوره با تکنیک های روز دنیا شما را به سمت موفقیت و رهایی از مشکلات هدایت می کند.
مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج که به آن مشاوره رابطه یا زوج درمانی نیز می گویند، به افراد مهم کمک می کند که مشکلات خود را حل کنند و روابط خود را بهبود بخشند. این نوع درمان همچنین می‌تواند به زوج‌ها کمک کند تا جان تازه‌ای به رابطه عاشقانه خود بدهد.

هنگام ازدواج ما با دو فرد مواجه می شویم که در خانواده ها و محیطی متفاوت رشد کرده اند و به دلیل دیدگاه های متفاوتی که دارند دچار مشکل می شوند و همین باعث درگیری و دعوا میان آن ها می شوند.

بسیاری از موارد باعث این درگیری می شود به طور مثال بسیاری از زوجین نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند این زوج ها باید طی جلسات مشاوره ازدواج مهارت های ارتباطی مناسب را یاد بگیرند.

در ابتدای جلسات مشاوره ازدواج از تست های و آزمون های شناختی و روانشناسی استفاده می شود تا ویژگی ها و اختلالات افراد شناسایی شود و پیش از ازدواج ابتدا به درمان آن ها پرداخته شود. جواب های تست ها توسط روانسنج بررسی می شود و کاملا معتبر می باشد و از بروز طلاق در آینده جلوگیری می کند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید