وضعیت کنونی بیمارستانی در تجریش که صبح امروز دچار آتش سوزی شد

 وضعیت کنونی بیمارستانی در تجریش که صبح امروز دچار آتش سوزی شد

وضعیت کنونی بیمارستانی در تجریش که صبح امروز دچار آتش سوزی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یکی از اتاق‌های بیمارستان شهدای تجریش تهران خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و فوتی نداشت و بیمارستان در حال ارایه خدمات درمانی است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: ساعت ۴:۳۴ دقیقه صبح روز ۱۴ آذرماه خبر آتش سوزی در بیمارستانی در میدان تجریش به عوامل آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه مجهز به نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبان در مدت زمان چهار دقیقه به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه دهم بیمارستان ۱۰طبقه در یکی از اتاق‌های بخش که ۲ بیمار در آن بستری بودند آتش سوزی مختصری رخ داده که خوشبخانه سیتسم اتوماتیک اطفای حریق ساختمان به خوبی عمل کرده و با پخش آب اقدام به خاموش کردن آتش کرده بود.

ملکی در ادامه افزود: پرسنل کادر درمان و حراست که از پیش آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده بودند به محض مشاهده آتش و دود در راهروی طبقه دهم برای پیشگیری از اتفاقات احتمالی، ابتدا بیماران آن طبقه را به مکان امن انتقال دادند.

وی ادامه داد: ماموران آتش نشانی به محض ورود با شلنگ های آب مخصوص، شروع به خاموش کردن آتش نموده و با اقدام سریع توانستند جلوی انتشار آتش به بخش های دیگر بیمارستان را بگیرند تا برای سایر بیماران حادثه ای رخ ندهد و روند درمانی برای بیماران در طبقه های دیگر بیمارستان انجام شد و این حادثه خوشبختانه تلفات جانی و مصدومی در پی نداشت.

بنابز اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در انتها افزود: در حال حاضر آتش خاموش دود تخلیه و ایمن سازی انجام شده است، لازم به ذکر است بیمارستان در حال ارایه خدمات درمانی است و وقفه ای در ارایه خدمات ایجاد نشده است.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید