واکنش جالب ستاره ژاپن به برد ایران ؛ قرار بود ما..

 واکنش جالب ستاره ژاپن به برد ایران ؛ قرار بود ما..

در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۵ به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود ایران پایان یافت. ریتسو دوآن ستاره ژاپن به گزارش همشهری آنلاین، ریتسو دوآن ستاره ژاپن در این باه گفت: در حال حاضر احساس یک شکست خورده‌ را دارم زیرا از جام ملت‌های آسیای قبلی، المپیک، جام جهانی و این جام ملت‌های آسیا تاکنون هیچ دستاوردی با تیم ملی نداشته‌ام. وی گفت:احساس می‌کردم ایران با قدرت کاملاً بر ما مسلط شده بود. با وجود اینکه قرار بود ما توپ را در اختیار داشته باشیم، حریف سرعت ما را کنترل کرده بود. این یک بازی بود که ما مستحق باخت بودیم. نحوه دریافت گل بد بود و از نظر روحی به من آسیب وارد کرد. مغزم تکان خورد و احساس می کردم نمی توانم بدنم را حرکت دهم. بازی واقعا رقت انگیزی در نیمه دوم بود.

در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۵ به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود ایران پایان یافت.

ریتسو دوآن ستاره ژاپن در این باه گفت: در حال حاضر احساس یک شکست خورده‌ را دارم زیرا از جام ملت‌های آسیای قبلی، المپیک، جام جهانی و این جام ملت‌های آسیا تاکنون هیچ دستاوردی با تیم ملی نداشته‌ام.

وی گفت:احساس می‌کردم ایران با قدرت کاملاً بر ما مسلط شده بود. با وجود اینکه قرار بود ما توپ را در اختیار داشته باشیم، حریف سرعت ما را کنترل کرده بود. این یک بازی بود که ما مستحق باخت بودیم. نحوه دریافت گل بد بود و از نظر روحی به من آسیب وارد کرد. مغزم تکان خورد و احساس می کردم نمی توانم بدنم را حرکت دهم. بازی واقعا رقت انگیزی در نیمه دوم بود.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید