نقطه‌ی صفر خرید مبل ال تخت خواب شو

 نقطه‌ی صفر خرید مبل ال تخت خواب شو

مبل ال

مبل ال تخت خواب شو ، یک انتخاب فوق‌العاده برای اتاق نشیمن منزل‌تان است که راحتی و شیک بودن را به طور همزمان برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید برای یک استراحت عصرگاهی، بر روی مبل خود دراز بکشید و یا به راحتی بر روی آن، لم داده و به کار با لپ‌تاپ و یا تماشای تلویزیون مشغول شوید؛ از طرف دیگر نیز، برای مهمانی‌ها و دورهمی‌‌های‌تان، یک مبلمان مناسب در اختیار داشته باشید که در عین شیک و لوکس بودن، یک فضای گرم و

صمیمانه به منزل شما می‌بخشد.

 

 

طراحی مبلمان ال مدرن ، به گونه‌ای است که با اشغال مساحت کمتر در منزل شما، فضای بیشتر و گسترده‌تری برای نشستن و استراحت کردن، در اختیارتان قرار می‌دهد. افزون بر این، می‌توانید تصور کنید، وجود یک مبل ال در یکی از گوشه‌های اتاق پذیرایی که با کوسن‌های زیاد و رنگی پر شده است، چقدر فضا را زیباتر کرده و یک گوشه دنج و آرام به شما می‌دهد؛ اما تحقق این رویا، از یک قدم بزرگ شروع می‌شود که نقطه صفر خرید شما و انتخاب برندی است که می‌خواهید مبل خود را از آن تهیه کرده و به خانه ببرید.

 

 

اگر بخواهید به خرید مبلمان فکر کنید، احتمالا اولین و تنهاترین نامی که در ذهن‌تان می‌شنوید، برند نام‌آشنای مبلیران خواهد بود که در طی بیش از ۵۰ سال، سابقه و تخصص حرفه‌ای در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان، توانسته است به عنوان یک برند محبوب و ماندگار در میان مخاطبان خود، شناخته شود. اینجا هستیم تا برای انتخاب و تهیه بهترین مبلمان ال تخت خواب شو از یک برند معتبر و با سابقه، در کنار شما باشیم.

 

مشخصات مبلمان ال تخت خواب شو خوب و با کیفیت

شاید تصور کنید تنها چیزی که برای انتخاب مبلمان مناسب برای منزل و یا محیط کارتان نیاز دارید، انتخاب رنگ و طرحی است که مورد پسندتان واقع شده و به قولی، چشم‌تان را بگیرد؛ این تصور گرچه صحیح، اما قطعا کامل نیست، چرا که می‌بایست در کنار زیبایی و ظاهر مبلمانی که انتخاب می‌کنید، از کیفیت، دوام و نوع ساخت آن نیز، مطمئن شوید تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت خراب شدن زود هنگام مبلمان‌تان، آن را برای سالیان سال در خانه خود داشته باشید و مورد استفاده قرار دهید.

 

نوع چوب مبلمان ال تخت خواب شو

چوب به کار رفته در مبلمان، بدنه و فریم اصلی آن بوده و افزون بر نما و جلوه زیبایی که به مبلمان ال تخت خواب شو شما می‌دهد، نقش پر رنگی در دوام و استحکام آن، خواهد داشت. شرکت مبلیران که همواره کیفیت و برآورده ساختن نیاز مشتریان را مقدم بر هر چیز دیگری دانسته است، در ساخت مبلمان خود از مشهورترین انواع چوب استفاده می‌کند که در واقع، ترکیبی از چوب راش گرجستان و نراد روس است. چوب راش، از چوب‌های پر کاربرد و خوش‌تراش در صنعت مبلمان است که یک نوع چوب با بافت فشرده، مقاوم و در عین حال، انعطاف‌پذیر بوده و به دلیل بافت محکم و فشرده‌ای که دارد، در برابر فشار، سایش و هر گونه خراش، کاملا مقاوم است.

 

چوب راش، دارای گونه‌های مختلف ایرانی، گرجستانی، اروپایی و … است که در مقایسه گونه‌های مختلف آن نیز، چوب راش گرجستانی به دلیل کیفیت بالاتر، نداشتن گره و مقاومت بالاتر در برابر سایش و رطوبت، به عنوان گونه مرغوب‌تر و مناسب‌تر انتخاب می‌شود. از طرف دیگر، چوبی که در شرکت مبلیران، غالبا به عنوان کلاف در تولید انواع مبلمان به کار می‌رود، چوب نراد روس است که در مقایسه با دیگر انواع چوب، از کشش و شکنندگی بسیار کمی برخوردار بوده و در برابر آفات و حشرات نیز، به خوبی مقاوم است. بنابراین، با خرید از برند پر آوازه مبلیران، از کیفیت متریال داخلی استفاده شده در مبلمان اطمینان کامل داشته باشید؛ ضمن آن‌که در مبلیران، انتخاب پارچه رو مبلی نیز به انتخاب شما قابل تغییر بوده تا مبلمان نهایی ارائه شده به شما، دقیقا همان چیزی باشد که می‌خواستید!

 

متریال داخل مبلمان ال تخت خواب شو

متریال داخلی که در ساخت مبلمان به کار رفته است، نقش تعیین‌کننده‌ای در دوام و طول عمر آن خواهد داشت و قطعا شما هم انتظار دارید ضمن استفاده مداوم و درازمدت از مبلمانی که برای منزل خود تهیه می‌کنید، شکل و ظاهر خود را حفظ کرده و هنگام نشستن بر روی آن، همچنان احساس راحتی داشته باشید؛ به همین دلیل است که برند مبلیران، فوم داخلی استفاده شده برای مبلمان خود را از نوع فوم سرد یا همان مموری فوم انتخاب کرده که از بهترین انواع فوم مبلمان بوده و با گذشت زمان، کارایی خود را از دست نخواهد داد.

 

 

فوم سرد یا همان مموری فوم، نوعی فوم از جنس پلی‌اورتان است که از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار بوده و کاملا نرم و راحت است. دلیل دیگر استفاده از این فوم در تولید مبلمان و یا تشک‌ها، خاصیت ضد میکروبی و جذب سریع آب و رطوبت آن است ‌تا نگرانی بابت کثیف شدن زود هنگام مبلمان خود نیز، نداشته باشید. فوم سرد همچنین، دارای سه درجه‌بندی مختلف نرم، متوسط و سخت بوده و هنگام تهیه مبلمان خود از برند معتبر مبلیران ، این امکان را خواهید داشت که میزان نرمی و سختی فوم استفاده شده در مبلمان‌تان را خودتان مشخص کرده و آن را به دلخواه خود سفارش دهید.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید