نتانیاهوی پسر آتش‌بیار معرکه در کابینه بحران زده پدر

 نتانیاهوی پسر آتش‌بیار معرکه در کابینه بحران زده پدر

پسر نتانیاهو

انتقادات تند پسر نتانیاهو از رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بر آتش اختلافات در کابینه افراطی و بحران زده رژیم صهیونیستی دمیده است.

در پی اظهارات پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که رئیس ستاد ارتش این رژیم را بدترین و شکست خورده ترین رئیس ستاد ارتش در تاریخ اسرائیل خواند، تنش‌ها در کابینه نتانیاهو بار دیگر و بیشتر از قبل تشدید شده است.

«یائیر نتانیاهو» روز گذشته در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی پستی از یک روزنامه نگار صهیونیست و فعال حزب لیکود را به اشتراک گذاشت و در آن به هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر حمله کرد و نوشت: تاریخ از هالیوی به عنوان شکست خورده ترین و بدترین رئیس ستاد ارتش در تاریخ اسرائیل یاد خواهد کرد.

«ایرز تدمور» در پست خود رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را متهم کرده بود که در مورد آنچه که او آن را «تحریک آژانس‌های تبلیغاتی و اراذل با بودجه خوب برای امتناع از خدمت سربازی و تهدید به امتناع خدمت در اعتراض به طرح کابینه برای تضعیف دستگاه قضائی» توصیف کرد، هیچ کاری انجام نداده است.

اگر چه پسر نتانیاهو به سرعت پستی را که با فعال حزب لیکود به اشتراک گذاشته بود، پاک کرد ولی از پیامدها و واکنش‌های آن در امان نماند و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جمله کسانی بود که بلافاصله به آن واکنش نشان داد.

«یوآف گالانت» در پیامی حمایت خود را از هالیوی اعلام کرد و گفت: هالیوی یکی از برجسته‌ترین افسرانی است که در طول سال‌های کارم در ارتش اسرائیل و نهادهای امنیتی با او ملاقات کرده‌ام. او فرمانده ای شجاع، صادق، واقع بین، آرام، متفکر و متعادل است و بسیاری از شهروندان اسرائیل جان خود را مدیون او هستند.

او همچنین تأکید کرد که اسرائیلی‌ها خوش شناس هستند که هالیوی ریاست ستاد ارتش را در این دوران پیچیده به عهده دارد!

بنا به اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد که پس از جنگ حزب حاکم و اپوزسیون، جنگ جدید در رژیم صهیونیستی در راه است که ناشی از اختلاف به وجود آمده میان نتانیاهو و وزیر جنگ کابینه او است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت ضمن تأیید این اختلافات گزارش داده است: مسئله ایران، حزب الله و حماس را رها کنید؛ نتانیاهو دشمن جدیدی دارد و آن گالانت و سایر فرماندهان ارشد ارتش خواهند بود.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید