طراحی رویایی آیفون ۱۶ فاش شد

 طراحی رویایی آیفون ۱۶ فاش شد

طراحی رویایی آیفون ۱۶ فاش شد

تا رونمایی از آیفون بعدی زمان زیادی مانده و طراحان خوش ذوق در این فرصت نقشه‌های رویایی خود برای این گوشی را طرح می‌زنند.

هنوز تا رونمایی از سری آیفون ۱۶ زمان زیادی باقی مانده است اما طراحان مختلف دست‌ به‌کار شده‌اند و رندرهای مختلفی از نسل بعدی گوشی آیفون طراحی کرده‌اند.

طرح جدیدی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، پیش‌تر به آیفون ۱۵ پرو نسبت داده می‌شد اما اکنون به آیفون ۱۶ پرو نسبت داده می‌شود.

در رندر می‌توانیم آیفون ۱۶ پرو را با فریم براق و داینامیک آیلند کوچک‌تر ببینیم. دوربین‌های گوشی در قاب پشتی چینش افقی دارند که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به مدل‌های کنونی آیفون به آن بخشیده‌ است. اکثر شایعات بر این موضوع تأکید دارند که چینش دوربین‌ها در آیفون‌های جدید عمودی خواهد بود.

تراشه‌ی A18 قلب تپنده‌ی گوشی‌های آیفون درسال ۲۰۲۴ خواهد بود. این احتمال وجود دارد که غول فناوری آمریکایی برای رقابت جدی‌تر با بهترین مدل‌های گوشی گوگل و گوشی سامسونگ از قابلیت‌های هوش مصنوعی در آیفون‌های جدیدش بهره بگیرد.

قیمت گوشی سؤالی است که تا زمان رونمایی آیفون‌های جدید جوابش را نخواهیم فهمید؛ اما اگر سابقه‌ی اپل در تعیین قیمت گوشی آیفون را در نظر بگیریم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سری آیفون ۱۶ با افزایش قیمتی جزئی همراه شوند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید