طراحی جدید لندروور برای سال ۲۰۲۴

 طراحی جدید لندروور برای سال ۲۰۲۴

لندکروز2024

لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ با طراحی داخلی کاملا جدید رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید Land Rover Discovery Sport آشنا می‌شویم.

شرکت بریتانیایی لندروور از مدل ۲۰۲۴ شاسی بلند دیسکاوری اسپرت به همراه تغییراتی در کابین آن پرده برداشت. لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ اکنون از کابینی پیشرفته‌تر و جذاب‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند بریتانیایی آشنا خواهیم شد.

مشخصات لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴

 

لندروور دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ علاوه بر غربیلک فرمان سه پره‌ای و صفحه آمپر دیجیتالی جدید از نمایشگر منحنی ۱۱.۴ اینچی جدید با سیستم اطلاعاتی سرگرمی Pivi Pro نیز بهره می‌برد که می‌تواند از آمازون الکسا و اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

از سایر تغییرات کابین برای دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ می‌توان به تریم آلومینیومی، کنسول مرکزی جدید و ساده، انتخاب‌گر جدید دنده و حذف دکمه‌های فیزیکی در پنل میانی داشبورد اشاره کرد. برای این خودرو شارژ بی‌سیم جدید نیز به شکل استاندارد عرضه شده است.

همچنین طراحان برای این خودرو سیستم جدید تصفیه هوای کابین را در نظر گرفتند که از ورود عوامل بیماری‌زا جلوگیری می‌کند و باعث کاهش بو و باکتری‌ها خواهد شد. لندروور برای مشتریان این شاسی بلند امکان سفارش تودوزی‌های متنوعی چون چرم کلاسیک و پارچهه جیر را نیز فراهم کرده است.

اکثر تغییرات مدل ۲۰۲۴ دیسکاوری اسپرت به بخش داخلی آن مربوط می‌شود و طراحان برای بخش طراحی بیرونی این خودرو تغییرات جزئی نظیر جلوپنجره مشکی براق جدید برای تیپ S، رنگ آبی جدید، رینگ‌های ۱۹ و ۲۱ اینچی جدید را در نظر گرفتند.

دیسکاوری اسپرت ۲۰۲۴ در بازار کشور آمریکا با قیمت ۴۸ هزار و ۹۰۰ دلار عرضه می‌شود که البته قیمت آن نسبت به مدل قبلی حدود ۷۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. دیسکاوری اسپرت مدل ۲۰۲۴ در بازار کشور آمریکا به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو ظرف مدت ۷.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند.

مشتریان در سایر بازارها می‌توانند این شاسی بلند را در مدل پلاگین هیبریدی P۳۰۰e نیز سفارش دهند که به واسطه ترکیب شیمایی جدیدی که برای باتری‌های آن در نظر گرفته شده می‌تواند مسافتی حدود ۴۷ کیلومتر را به شکل تمام برقی بپیماید.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید