صعود برترین‌ها به یک چهارم‌نهایی تور جهانی تنیس تهران

 صعود برترین‌ها به یک چهارم‌نهایی تور جهانی تنیس تهران

برترین های تنیس

۸تنیسور به مرحله یک چهارم‌نهایی تور جهانی تنس تهران راه یافتند.

به نقل از روابط عمومی‌ فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) در زمین‌های تنیس آزادی تهران، بازیکنان برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر مسابقه دادند.

 

 

در بخش پسران امیر علی قوام، بردیا شریفی، مانی ملاعسگری، بردیا دانشفر، کیارش حنیفی، رادین فهیمی و پارسا اشجاری از ایران به همراه باران سیواسلی از ترکیه به یک چهارم نهایی راه یافتند، در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، هانا شعبان پور، نوزین نیک‌پور، کیمیا ثاقب تهرانی، دینا عامری، هانا سلطانی و نیلی عطفی به همراه ورزشکاری از ترکیه جواز حضور در بین ۸ چهره برتر را بدست آوردند.

در بخش دونفره دختران نیز تیم‌های نیلی عطفی -یاسمن یزدانی، مهرسا محمد رحیمی – نوژین نیک پور، آیلین محمدیان فرد- آنوش روستایی و سروین بازگیر – ارغوان سپهر به نیمه نهایی راه یافتند، تیم‌های پارسا اشجاری -کیارش حنیفی و مانی ملاعسگری -بردیا دانشفر به همراه نمایندگان ترکیه و روسیه نیز دیگر تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات بودند.

تنیسورهایی از کشورهای ایران‌ ، ترکیه و چک در این رویداد حضور دارند که در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

نهمین هفته مسابقات تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال به میزبانی کشورمان از ۱۸ شهریورماه در زمین‌های تنیس آزادی تهران آغاز و پس از ۸ روز رقابت و انجام دیدار فینال به پایان می‌رسد.

سرداوری این مسابقات بر عهده امین مهدویان سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت تورنمنت را بر عهده دارد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید