سوپرایز باشگاه انگلیسی برای ستاره ایرانی خود

 سوپرایز باشگاه انگلیسی برای ستاره ایرانی خود

سوپرایز باشگاه انگلیسی برای ستاره ایرانی خود

در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۰ از آمیان فرانسه به برنتفورد پیوست و در حال حاضر چهارمین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند که افتخار و اتفاقات مهمی را پشت سر گذاشته و بیشترین تداوم حضور در یک باشگاه انگلیسی را به‌عنوان یک ملی‌پوش ایرانی داشته است.

این ملی پوش ایرانی در نخستین سال حضورش در برنتفورد، ۴۳ بازی در چمپیونشیپ انگلیس انجام داد که سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد و در نهایت هم صعود تاریخی به لیگ برتر را همراه با تیمش تجربه کرد و سه فصل متوالی هم هست که در لیگ جزیره به میدان می‌رود.

سامان قدوس که بهترین دوران حضورش طی سه فصل حضور برنتفورد در لیگ برتر انگلیس را طی چهار هفته اخیر تجربه کرده و مقابل آرسنال، لوتون، برایتون و شفیلد یونایتد در ترکیب اولیه قرار گرفته، حالا به افتخار مهمی در این باشگاه رسیده است.

برنتفورد انگلیس به مناسبت صدمین بازی سامان قدوس با پیراهن این تیم و ورودش به باشگاه صدتایی‌ها، این افتخار را به ملی پوش ایرانی خود تبریک گفت و برای او پوستر ویژه‌ای طراحی کرد.

سامان قدوس طی دوران حضورش در برنتفورد، ۴۳ بازی در لیگ برتر، ۴۳ بازی در چمپیونشیپ، ۹ بازی در جام اتحادیه و ۵ بازی هم در جام حذفی انگلیس انجام داده و در دیدار اخیرشان مقابل شفیلد یونایتد، صدمین حضورش با پیراهن این تیم در یک مسابقه را تجربه کرد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید