سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را پیش خرید کرده و هدیه دریاقت کنید

 سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را پیش خرید کرده و هدیه دریاقت کنید

سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را پیش خرید کرده و هدیه دریاقت کنید

طبق اطلاعات فاش شده سامسونگ برای پیش خرید سری گلکسی اس ۲۴ هدایایی در نظر گرفته است. افرادی که این سری از گوشی‌های سامسونگ را پیش خرید کنند بدون ارائه هزینه اضافه نسخه‌های بالاتری از این گوشی را از نظر حافظه داخلی دریافت خواهند کرد
سامسونگ با انتشار دعوت‌نامه‌ای که احتمالاً از امروز انجام خواهد شد برای رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۲۷ دی ماه مراسمی را پیش روی خود دارد. گزارش جدید در مورد رونمایی از این گوشی‌ها نشان می‌دهد سامسونگ برای پیش خرید نسل بعدی پرچم‌دارهای خود هدایایی نیز برای کاربران در نظر گرفته است. این هدایا شامل فروش گلکسی واچ با تخفیف خواهد بود.

طبق گزارشی که در این مورد توسط رسانه‌های کره جنوبی منتشر شده است سامسونگ علاوه بر ارائه تخفیف روی گجت‌های خود گوشی‌ها را نیز با شرایط خاص به فروش خواهد رساند. در صورت پیش خرید گوشی‌ها بدون دریافت هزینه بیشتر کاربران امکان دریافت نسخه بالاتری از گوشی‌ها از نظر حافظه را خواهند داشت. البته سامسونگ این شرایط پیش فروش را برای گوشی‌های قبلی از سری گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۳ نیز در نظر گرفته بود. اکنون این شرکت قصد دارد روی گلکسی واچ و گلکسی بادز FE نیز تخفیفات جداگانه ای در نظر بگیرد. گلکسی اس ۲۴ اولترا در سه نسخه ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱۰۲۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید