خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان

 خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای بازنشستگان

وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت پاداش بازنشستگان این وزارتخانه طی نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رضا مرادصحرایی امروز، ۱۹ آبان ماه در جریان سفر به خراسان شمالی و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: برای تامین منابع مالی پرداخت پاداش بازنشستگان تلاش بسیاری انجام شده است و به رغم اینکه تنگناهای مالی وجود دارد، دولت نگاه مثبتی به این موضوع داشت و در تلاش هستیم تا پرداخت پاداش بازنشستگان سال گذشته طی نیمه دوم امسال انجام شود.

وی همچنین گفت: قرار است یک میلیون نفر از دانش‌آموزان کشور طی سال تحصیلی جاری به اردوی راهیان نور اعزام شوند.

مراد صحرایی همچنین با اشاره به پیگیری‌ها برای معیشت فرهنگیان افزود: به رغم وجود تنگناهای مالی در آموزش و پرورش و موضوعات معیشتی، همیشه شأن معلمان حفظ شده است و دولت نیز به آن توجه دارد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت سیزدهم به رتبه‌بندی معلمان توجه بسیار دارد و به رغم محدودیت‌های مالی، ۴۳ هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ۴۷۲ هزار نفر از فرهنگیان به رتبه‌بندی اعتراض داشتند که این موضوع نیز در حال رسیدگی بوده و روند آن از تلاطم ابتدایی خارج شده است.

مراد صحرایی گفت: تعصب خاصی بر مسیر تربیت معلمان داریم که باید اصلاح شود و نقش دانشگاه فرهنگیان در آن پررنگ‌تر شود که امسال ورودی آن افزایش یافت.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی در خراسان شمالی نیز در حال انجام است که شامل ۱۲۶ پروژه مدرسه سازی و حدود ۴۰۰ کلاس درس می‌شود که در دولت سیزدهم به اتمام خواهد رسید. تا امروز نیز ۶۹۸ کلاس درس تحویل شده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، محل تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان کشور است و اگر توسعه و پیشرفت کشور را می‌خواهیم باید توجه ویژه‌ای به فرهنگیان داشته باشیم.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید