جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی برای یک ماه کنار گذاشتن گوشی هوشمند

 جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی برای یک ماه کنار گذاشتن گوشی هوشمند

شاید رهاکردن گوشی و دوری از شبکه‌های اجتماعی و آثار آن به‌مدت یک ماه، خودش پاداش باشد؛ اما یکی از شرکت‌های فرانسوی قصد دارد جایزه‌ی ویژه‌ای برای این کار در نظر بگیرد.

یک شرکت فعال در حوزه‌ی لبنیات، در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای ورود به «برنامه‌ی سم‌زدایی دیجیتال» شرکت‌کنندگان باید مقاله‌ای کوتاه بنویسند و توضیح بدهند که چرا در زندگی خود به سم‌زدایی دیجیتالی نیاز دارند و چگونه این کار با فلسفه‌ی برند سیگی تأثیر مثبتی بر آنان خواهد گذاشت.

شرکت‌کنندگان موبایل خود را به‌مدت یک ماه در جعبه‌ای قفل می‌کنند و درعوض از گوشی غیرهوشمند و سیم‌کارت اعتباری یک‌ماهه برای تماس و ارسال پیامک استفاده خواهند کرد.

سم‌زدایی دیجیتال سال‌ها است به‌عنوان عبارتی برای توصیف مزایای دوری از فضای آنلاین تبلیغ می‌شود. اثرهای مضر استفاده‌ی طولانی‌مدت از گوشی، تبلت، کامپیوتر، تلویزیون و اتصال به فضای آنلاین، به‌صورت علمی اثبات شده است.

برخی از شرکت‌ها از عبارت «سم‌زدایی دیجیتال» برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. این شرکت لبنیات آشکارا از این اصطلاح و مفهوم به‌عنوان کمپین بازاریابی بهره می‌برد. این شرکت به برندگان خود علاوه‌بر ۱۰ هزار دلار پول نقد (حدود پانصد میلیون تومان)، سه ماه محصولات لبنی ارائه می‌دهد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید