تنها بازیکن رُم که از انتقاد مورینیو در امان ماند

 تنها بازیکن رُم که از انتقاد مورینیو در امان ماند

مورینیو

در شب باخت تیم فوتبال رم، آقای خاص از خجالت همه بازیکنانش به جز یکی از آنها درآمد.

تیم فوتبال رم با ارائه یکی از مأیوس کننده‌ترین بازی‌هایش در فصل جاری، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا را با شکست یک بر صفر مقابل اسلاویاپراگ پشت سر گذاشت. رم آن‌قدر بد بازی کرد که سرمربی‌اش ژوزه مورینیو که اغلب اوقات به دنبال راهی برای دفاع از عملکرد بازیکنان و توجیه شکست است، این بار اعتراف کرد کرد که شکست حق جالوروسی بوده است. در واقع او نمایش بازیکنانش را وحشتناک دانست و گفت که تنها یکی از آنها در حد انتظار بازی کرده است.

آقای خاص که به خاطر سپری کردن آخرین جلسه محرومیتش، از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود، بعد از مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امروز بازی ما هیچ چیز نداشت. نمی‌خواهم پرحرفی کنم و به نظرم بقیه هم نباید درباره این بازی زیاد حرف بزنند. این باخت کاملاً عادلانه بود؛ چه از جنبه مثبتش برای اسلاویا پراگ، چه از جنبه منفی‌اش برای ما. من هیچ بخش از عملکردمان را دوست نداشتم. بعد از بازی در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم، کاری که هرگز انجام نمی‌دادم؛ اینکه چه گفتم بین خودمان می‌ماند اما باید صادقانه بگویم که بازیکنان اسلاویاپراگ عالی بودند و کاملاً سزاوار این پیروزی بودند. ما شانس زدن گل تساوی را داشتیم اما در مجموع عملکرد وحشتناکی داشتیم.

مورینیو: ناراحتم چون مستحق کسب نتیجه بهتری مقابل اینتر بودیم/ به بازیکنانم احترام گذاشته نشد

مورینیو درباره اینکه کجای مردانش ضعف داشته که منجر به این باخت شده، اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم که مطلقاً هیچ بخشی از بازی ما جوری که می‌خواستیم نبود. از نظر فردی، فقط دو سه بازیکن بودند که رویکردشان آنطوری بود که من می‌پسندم و مناسب مسابقه‌ای مانند این بازی بود. انتظار داشتم که بازی سختی باشد اما بگذارید یک چیز به شما بگویم. من امشب فقط از بازی یک نفر خوشم آمد؛ ادوارو بووه. او فقط ۲۰ سال سن دارد اما یک بازیکن برای بردن یک بازی کافی نیست. همه ما سزاوار شکست بودیم به جز بووه.

رم در حالی باخت که پس فردا (یکشنبه) در دربی دلاکاپیتاله باید به مصاف لاتزیو برود که نه تنها حساسیت‌های معمول دربی را دارد بلکه یک نبرد مستقیم برای داشتن جایگاهی بهتر در جدول رده‌بندی میان دو تیم با اختلاف تنها یک امتیاز است.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید