ترامپ: تحت یک حمله تمام عیار قرار دارم

 ترامپ: تحت یک حمله تمام عیار قرار دارم

ترامپ: تحت یک حمله تمام عیار قرار دارم

دونالد ترامپ مدعی شد به دلیل پیشتازی در نظرسنجی‌های اخیر در بین جمهوری خواهان، تحت یک حمله تمام عیار قرار دارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد به دلیل پیشتازی در نظرسنجی‌های اخیر در بین جمهوری خواهانی که برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرده و جمهوری خواهانی که قصد انجام این کار را دارند، تحت یک حمله تمام عیار قرار دارد.

 

وی تاکید کرد ما به دلیل اینکه در نظرسنجی‌های اخیر همیشه پیشتاز بوده ایم، تحت یک حمله تمام عیار و فشار مضاعفی قرار داریم.

 

ترامپ همچنین با اشاره به ران دیسانتیس رقیب احتمالی اصلی وی در انتخابات ۲۰۲۴، اظهار کرد دیسانتیس به شکلی بد در حال شکست است.

 

این در حالی است که ترامپ در نظرسنجی‌های هفته‌های اخیر از دیسانتیس پیشی گرفته است. براین اساس در نظرسنجی روز پنج شنبه، ترامپ با ۲۷ درصد از دیسانتیس جلوتر بود. همچنین در نظرسنجی کالج امرسون که در اوایل هفته منتشر شد، ترامپ با ۴۵ درصد از دیسانتیس پیشی گرفته است.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرد طرفدارانی که به کمپین های انتخاباتی کمک می‌کنند، مرا صدا می زنند زیرا نتایج نظرسنجی‌ها را مشاهده می کنند.

 

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ چندی قبل اعلام کرد که بودجه این کارزار در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۴/۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

 

براین اساس با وجود آنکه ترامپ به پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده و در جمع هوادارانش اعلام کرده که در معرض اتهامات کیفری قرار گرفته، اما میزان اهدای کمک‌های مالی به کمپین انتخاباتی اش، به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

 

دونالد ترامپ در دادگاه ۴ آوریل در منهتن تمام ۳۴ اتهام مطرح‌شده علیه خود، از جمله جعل پرونده‌های تجاری، توطئه‌چینی و پرداخت رشوه به دو زن را رد کرد و مدعی شد که بیگناه است. وی خواستار تبرئه از تمام اتهامات خود شد.

 

ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای برجسته جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، اولین رئیس جمهوری آمریکا است که در تاریخ این کشور در دادگاهی در منهتن نیویورک برای اتهامات کیفری حاضر شد.

 

این در حالی است که متهم شدن یا حتی محکومیت ترامپ از نظر قانونی، مانع از نامزدی وی برای ریاست‌جمهوری نمی‌شود.

 

در حالی که گزارش ها حاکی از آن بود که دیسانتیس در نظر دارد طی ماه های مه یا ژوئن نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را اعلام کند اما وی روز پنجشنبه گفت که هنوز هیچ تصمیمی برای این کار نگرفته است.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید