با مصرف این صیفی جات جلوی ریزش مویتان را بگیرید قبل از اینکه کچل شوید

 با مصرف این صیفی جات جلوی ریزش مویتان را بگیرید قبل از اینکه کچل شوید

فلفل دلمه ای

براي كاهش موخوره و ريزش مو فلفل دلمه اي سبز بخوريد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فلفل دلمه اي سبز حاوی مقدار زیادی ویتامین ث است که جذب آهن توسط سلولهای مو را تسهیل و اکسیژن کافی برای موها را تامین میکند، در نتیجه، موها قوی میشود و از ریزش موی مکرر نجات پیدا می کنیم.

 

ریزش مو یکی از دغدغه های افراد به خصوص بانوان است. ریزش مو تاثیر بسیاری زیادی بر روی اعتماد به نفس فرد دارد. گاها افراد برای درمان ریزش مو به انواع روش های درمانی و طبیعی دست می زنند، اما در این میان از تاثیر فلفل دلمه ای برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن، بی اطلاع هستند. فلفل دلمه ای حاوی ویتامین B6 بوده و ریشه مو را تقویت می کند.
فلفل دلمه ای و حفظ کردن رنگ طبیعی مو

بسیاری از افراد ترس سفید شدن موهای خود را دارند، به همین جهت از تمامی شیوه های سنتی و نوین برای جلوگیری از این تغییر رنگ استفاده می کنند. فلفل دلمه ای، یکی از روش های سنتی حفظ رنگ طبیعی مو است. ویتامین B6 موجود در بافت فلفل دلمه ای، سبب تولید ملانین و رنگ دانه های پوستی می شود. مصرف خوراکی فلفل دلمه ای و یا حتی ترکیب پودر فلفل دلمه ای و حنا به صورت موضعی بر روی ریشه های مو، راهکاری عالی جهت حفظ رنگ طبیعی مو محسوب می شود.
کلاژن سازی با فلفل دلمه ای

مصرف فلفل دلمه ای سبب تسهیل در جذب آهن بدن می شود. این ویژگی، خون رسانی را در بدن بهبود بخشیده و در نهایت فرایند کلاژن سازی به خوبی انجام می گیرد. هر چند؛ کلاژن سازی مربوط به پوست است، اما این فرایند به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کرده و مشکلات و بیماری هایی شبیه موخوره را درمان خواهد کرد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید