گیاهی برای پاکسازی بدن

 گیاهی برای پاکسازی بدن

گیاه فراسیون

روش های جذاب بسته بندی کادوهای کریسمس

کریسمس فصل هدیه دادن است، مهم نیست که چه هدایایی را به عزیزان خود هدیه دهید، بسته بندی خوب همیشه آن را معنادار می کند. به همین دلیل است که ما بهترین ایده های بسته بندی کادو را برای هر سبک کادوی کریسمسی گردآوری کرده ایم که اجرای آنها سرگرم کننده و آسان است. انواع ایده های جذاب بسته بندی کادوهای کریسمس به صورت زیر است:

بسته بندی کادو به همراه کارت پستال کریسمس

کارت کریسمس یک کارت تبریک است که به عنوان بخشی از جشن سنتی کریسمس داده می شود تا طیف وسیعی از احساسات مربوط به خود را به طرف مقابل هدیه کنید. گفتن دوستت دارم و آرزوی موفقیت کردن از خود کادو نیز ارزشمندتر است. با بیان عواطف خود می توانید هدیه را معنادارتر کنید.

کاغذ کادو را به شکل کاردستی بسته بندی کنید

یکی از جذاب ترین ایده ها برای بسته بندی هدیه ها، کادو پیچ کردن به شکل کاردستی است. توجه کنید که نوع کاردستی به خلاقیت شما بستگی دارد و هیچ محدودیتی برای اینکار ندارید.

چسباندن اشیای زیبا به بسته ی کادو

برای این کار می توانید از وسایلی مانند شاخه ها، مخروط های کاج، و چوب دارچین استفاده کنید تا بسته هایی را که در کاغذ کرافت پیچیده شده و با ریسمان بسته اند، بچسبانید.

ایده برچسب هدیه عکس

چیزهای زیادی در مورد این ایده بسته بندی هدیه فوق العاده زیبا و شخصی وجود دارد. افزودن عکسی از خود و طرف مقابل، هدیه ای از یک یادگاری شیرین را نیز به شما می دهد! روش دیگر این ایده استفاده از کاغذ کادو با “طرح عکس چاپ شده ی دو نفره از خود” است.

جعبه داخل جعبه

این ایده سرگرم کننده اوج هیجان را به مخاطب شما می دهد. از مخاطب خود بخواهید کادو را حدس بزند و شروع به باز کردن کادو کند. مطمئنا باز کردن حداقل ۵ جعبه هیجان هدیه را بیشتر از حالت معمول می کند.

از دیگر خواص مهم این گیاه می‌توان به تقویت ریه و پاکسازی آن از نزله و اخلاط و برطرف شدن ناراحتی‌های مرتبط مانند تنگی نفس و بهبود آسم اشاره کرد.

طالبی ادامه داد: کاهش کلسترول و سطح قند خون و مصرف منظم عصاره گیاه با محافظت از شریان‌ها و جلوگیری از آترواسکلروز می تواند به کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی که هردو با کلسترول بالا تشدید می‌شود مؤثر باشد.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی عنوان کرد: توانایی این گیاه در ایجاد عرق باعث پاکسازی بدن از سموم می‌شود و نمک‌های اضافی، آب و چربی و مواد خطرناک را از بدن دفع می‌کند.

وی تصریح کرد: تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش دردهای قاعدگی و کاهش اسپاسم‌های عصبی از دیگر خواص مهم این گیاه به شمار می‌رود.

طالبی عنوان کرد: از دیگر نام‌های گیاه فراسیون می‌توان به افنان سر، شنار، فراسیون ابیض، گندنای کوهی، صوف‌الارض، علقما، فراسیم، شویر، حشیشه الکلب و شافار اشاره کرد.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به این‌که عرق گیاه فراسیون طبع گرم و خشک در بعضی مواقع معتدل نیز دارد، بیان کرد: فراسیون ترشحات مختلف بدن خصوصاً ترشحات بلغمی را از بدن بیرون می‌ریزد، همچنین در زنان غیر حامله یا شیرده نقش مؤثر و مفیدی در پاکسازی اندام زنانه و تنظیم عادت ماهیانه آنان دارد.

وی با اشاره به این‌که شاید بتوان گفت فراسیون یک تنظیم کننده هورمون‌های زنانه بوده و شستشو دهنده و رقیق کننده ترشحات مخاط و نیرو بخش است، تصریح کرد: فراسیون به گفته بوعلی سینا پاک کننده رحم و تخمدان از کیست و عفونت بوده و گیاهی از خانواده نعناییان و کمی تلخ‌ مزه است.

طالبی ادامه داد: عرق فراسیون ضد التهاب و ضد درد است و دارای اثر زیاد در دستگاه تناسلی زنان و مردان، پاک کننده رحم از ترشحات، تسهیل زایمان، کم کننده ترشحات واژینال و تنظیم عادت ماهانه است.

این کارشناس ارشد گیاهان دارویی افزود: عرق گیاه فراسیون از بین برنده توده‌های خوش خیم پستانی است و از پیشرفت و پیدایش توده‌های خوش خیم لیپوم در بدن و کبد چرب جلوگیری می‌کند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید