درخواست فرافکنانه آلمان از ایران | هرکسی که می‌خواهد با آتش بازی کند باید کمی فکر کند!

 درخواست فرافکنانه آلمان از ایران | هرکسی که می‌خواهد با آتش بازی کند باید کمی فکر کند!

آلمان و ایران

سباستین فیشر، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان امروز (دوشنبه) با فرافکنی درباره آنچه که به واقع موجب روشن شدن آتش درگیری میان جبهه مقاومت فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی شده است از ایران خواست تا به شعله‌ور شدن این درگیری‌ها دامن نزند.

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت امورخارجه آلمان گفت: هرکسی که می‌خواهد در این شرایط با آتش بازی کند و هیزم به این آتش بیندازد یا به طریق دیگری آتش را شعله‌ور کند، باید کمی فکر کند، زیرا ما با یک درگیری منطقه‌ای بالقوه بزرگ روبرو هستیم.

حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حالی ادامه دارد که بر اساس آمارها شمار شهدای حملات چند روز گذشته علیه مردم نوار غزه به بیش از ۲۶۷۰ نفر رسیده است که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

اما مقامات این کشورها تلاش می‌کنند با گرفتن انگشت اشاره خود به سمت ایران به دلیل حمایت‌های معنوی‌اش از جنبش حماس بر این واقعیت سرپوش بگذارند که تجاوزات، اشغالگری، خشونت و شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی طی بیش از هفت دهه گذشته دلیل اصلی خشم مردم فلسطین و شکل‌گیری عملیات حماس علیه صهیونیست‌ها در هفته گذشته بوده است.

رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به این عملیات غافلگیرانه وضعیت جنگ اعلام و حملات جنایتکارانه خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه آغاز کرد و تاکنون به آن ادامه داده است.

در این میان، دولت آلمان آشکارا و قاطعانه از این جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده و حتی مدعی شده است که اسرائیل حق دفاع از خود دارد. آلمان در راستای این موضع حمایتگرانه خود از رژیم صهیونیستی مهمات و پهپاد در اختیار آن نیز قرار داده است.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید