ترامپ بعد از بازداشت موقت در جورجیا ۷ میلیون دلار کمک مالی جمع کرد

 ترامپ بعد از بازداشت موقت در جورجیا ۷ میلیون دلار کمک مالی جمع کرد

بازداشت ترامپ

ترامپ از زمانی که در زندان آتلانتا محکوم شد، ۷٫۱ میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

به نقل از رویترز، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا در سه هفته گذشته نزدیک به ۲۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است، دوره ای که تقریباً همزمان با کیفرخواست وی در پرونده های فدرال و ایالتی مرتبط با ادعاهایی مبنی بر کارشکنی در انتخابات ۲۰۲۰ است.

 

استیون چونگ، سخنگوی ترامپ در ایکس ( توییتر) گفت: از زمانی که ترامپ در جورجیا محکوم شده ۷/۱ میلیون دلار کمک مالی برای رقابت‌های انتخاباتی خود جمع آوری کرده است.

 

ترامپ هم اکنون نامزد پیشرو در رقابت انتخاباتی درون گروهی جمهوریخواهان است و به صراحت گفته در مناظره‌های انتخاباتی با دیگر رقبا شرکت نخواهد کرد. او تنها روز جمعه ۴٫۱۸ میلیون دلار به دست آورد که این روز را به پردرآمدترین روز مبارزات انتخاباتی خود تبدیل کرده است.

 

یکی از منابع جدید درآمدی برای ستاد انتخاباتی ترامپ عکس معروف او در زندان جورجیا است. تی‌شرت، کلاه و لیوان‌هایی با این عکس بیشتری فروش را در سه روز گذشته در سرتاسر آمریکا داشته‌اند.

 

 

ترامپ در حال حاضر با چهار کیفرخواست مواجه است، از جمله دو مورد مربوط به ادعاهای وی مبنی بر تقلب انتخاباتی و حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ توسط هوادارانش به ساختمان کنگره ایالات متحده در واشنگتن دی سی که دستکم ۵ کشته برجای گذاشت.

 

ترامپ همچنین به نگهداری اسناد محرمانه و همچنین پرداخت غیرقانونی پول به یک بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن متهم است.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید