قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس۲۴

 قدرت زوم باورنکردنی دوربین سامسونگ گلکسی اس۲۴

گوشی

شایعات درباره‌ی گلکسی اس ۲۴ مدت‌ها قبل از اینکه حتی توسعه‌ی گلکسی اس ۲۳ تمام شود، شروع شده بود. یکی از این شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۴ اولترا دوربین تله‌فوتو بهبودیافته‌ای خواهد داشت و امروز افشاگری اطلاعاتی در این زمینه فاش کرده است.

براساس توییت منتشرشده توسط افشاگری به نام RGcloudS، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین تله‌فوتو با روشنایی Gen۴ و دیافراگم بین F۲.۵ و F.۹ خواهد بود. هر دوی این موارد دوربین تله‌فوتو را قادر به ثبت تصاویری با زوم ۱۵۰ برابری می‌کند که در مقایسه با زوم ۱۰۰ برابری در گلکسی اس ۲۲، ۵۰ درصد بیشتر است.

نکته‌ی جالب‌تر این است که افشاگر ادعا می‌کند دوربین تله‌فوتو در گلکسی اس ۲۴ می‌تواند قابلیت زوم متغیر داشته باشد. ماه گذشته، زمانی که LG Innotek دوربین تله فوتویی را معرفی کرد که می‌توانست محدوده‌ی زوم پیوسته از ۴x تا ۹x را ارائه دهد، ما امیدوار بودیم که گلکسی اس ۲۴ هم بتواند قابلیتی مشابه داشته باشد و به‌نظر می‌رسد شاهد وجود چنین قابلیتی در پرچم‌دار ۲۰۲۴ این شرکت خواهیم بود.

به‌گفته‌ی این افشاگر، دوربین تله‌فوتو در گلکسی اس ۲۴ باوجود ارائه‌ی قابلیت زوم بسیار بهتر نسبت به نسل قبلی خود، هنوز هم به خوبی دوربین می ۱۳ اولترا شیائومی خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی احتمالا دوربین تله‌فوتو شگفت‌انگیزی خواهد داشت. باتوجه به‌اینکه Mi ۱۳ شیائومی قرار است در نمایشگاه MWC ۲۰۲۳ معرفی شود، می‌تواند تهدیدی جدی برای گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ باشد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید