گوشی گمنامی که رقیب شیائومی شد

 گوشی گمنامی که رقیب شیائومی شد

گوشی گمنامی که رقیب شیائومی شد

به نظر می‌رسد اینفینیکس در حال آماده‌سازی گوشی اقتصادی جدیدی به نام اسمارت ۸ پرو است که مشخصات آن به‌تازگی در کنسول گوگل پلی منتشر شد.

به گزارش Tech Outlook به نظر می‌رسد که گوشی اینفینیکس از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P۳۵ در کنار ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. واحد گرافیکی این تراشه PowerVR GE۸۳۲۰ خواهد بود.

نمایشگر گوشی احتمالاً وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و تراکم ۳۲۰ پیکسل‌براینچ خواهد داشت. در حالی که جزئیات مربوط به دوربین و باتری هنوز مشخص نیستند، اما شکی نداریم اسمارت ۸ پرو مانند اسمارت ۸ گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد بود.

اینفینیکس اسمارت ۸ استاندارد از پردازنده‌ی Unisoc T۶۰۶ به‌همراه گرافیک Mali G۵۷ بهره می‌برد. این محصول در یک کانفیگ با رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

صفحه‌نمایش اسمارت ۸ اینفینیکس، ۶٫۶ اینچی از نوع IPS LCD است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌کند.

دوربین دوگانه‌ی اسمارت ۸ شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی مجهز به هوش مصنوعی است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌صورت پانچ هول در بالای نمایشگر قرار دارد و از ویژگی‌ای به نام «حلقه‌ی جادویی» مشابه داینامیک آیلند در گوشی آیفون، بهره می‌برد.

هنوز قیمت گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ پرو مشخص نیست اما با توجه به مشخصات احتمالی و اقتصادی بودن احتمالاً تفاوت قیمت چندانی با اسمارت ۸ استاندارد نخواهد داشت.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید