پاس گل طلایی مسی به اپل در آمریکا

 پاس گل طلایی مسی به اپل در آمریکا

پاس گل مسی

مسی در اولین روز حضورش در لیگ فوتبال آمریکا، باعث شد ۱۱۰ هزار مشترک جدید عضو سرویس MLS Seasion Pass اپل شوند.

تعداد مشترکان سرویس MLS Season اپل طبق جدیدترین گزارش‌ها در اولین روز بازی لیونل مسی از ۱۱۰ هزار ثبت‌نام جدید عبور کرده است. اکنون گفته می‌شود Major League Soccer Season Pass بیش‌از ۲ میلیون مشترک دارد و بنابراین نقش آن در افزایش تعداد اشتراک‌های اپل تی‌وی پلاس اهمیت بسیار زیادی دارد.

اپل قراردادی ۱۰ ساله منعقد کرد و حق پخش انحصاری تمام مسابقات فصل عادی لیگ برتر فوتبال، مسابقات جام اتحادیه و موارد دیگر را به‌ دست آورد. طبق گزارش‌ها این قرارداد سالانه حدود ۲۵۰ میلیون‌ دلار برای این برند درآمدزایی دارد.

خرید حق پخش مسابقات فوتبال، اقدامی هوشمندانه از طرف اپل محسوب می‌شود. ماه جولای گزارش شد MLS Season Pass حدود یک میلیون مشترک دارد. خورخه ماس، مالک باشگاه اینتر میامی متعاقباً با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که از زمان پیوستن مسی به لیگ، تعداد مشترکان سرویس مذکور دو برابر افزایش یافته و این یعنی به مرز ۲ میلیون نفر رسیده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل هیچ آماری ارائه نداد اما گفت اپل از خرید حق پخش مسابقات فوتبال بسیار راضی است و به‌طور خاص به نقش مسی در این مورد اشاره کرد.
۱۱۰ هزار مشترک جدید در یک روز

گزارش وال‌استریت ژورنال به داده‌های تحلیلی Antenna اشاره می‌کند که تأثیر سریع اولین بازی مسی را نشان می‌دهد. شرکت تجزیه‌وتحلیل اشتراک Antenna اعلام کرد MLS Season Pass در تاریخ ۲۱ جولای یعنی زمانی که ستاره‌ی آرژانتینی فوتبال، اولین بازی خود را با پیراهن تیم اینتر میامی انجام داد، بیش‌ از ۱۱۰ هزار ثبت‌نام جدید در ایالات‌ متحده داشته، درحالی‌که روز قبل فقط ۶۱۴۳ نفر عضو این سرویس شده بودند.

در گزارش Antenna اشاره شده که افزایش تعداد مشترکان باعث شد بهترین ماه برای سرویس Apple TV Plus رقم بخورد.

اپل Season Pass MLS را با قیمت ۱۲٫۹۹ دلار در ماه یا ۳۰ دلار در هر فصل به افرادی که مشترک Apple TV Plus هستند می‌فروشد و کسانی که مشترک سرویس مذکور نباشند باید ماهانه ۱۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۴۹ دلار برای هر فصل پرداخت کنند.

جاناتان کارسون مدیرعامل Antenna اعلام کرد خبر خوب دیگر برای اپل این است که مشترکین ورزشی، وفادارتر هستند.

کارسون گفت اکثر بینندگانی که در سرویس‌های استریم ثبت‌نام می‌کنند، پس از تماشای برنامه‌ی موردعلاقه‌ی خود سریعاً اشتراک را لغو خواهند کرد، اما فصل‌های ورزشی ماه‌ها طول می‌کشند که به سرویس استریم زمان می‌دهد تا برنامه‌های دیگر را به مشترکانش نمایش دهد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید