ورود هوشمصنوعی به شبکه اجتماعی لینکدین
لینکدین اعلام کرد ویژگی هوشمصنوعی مولد را برای نوشتن پست در این پلتفرم آزمایش میکند.
لینکدین متعلق به مایکروسافت در حال گسترش استفاده از هوش مصنوعی مولد در این پلتفرم است. یکی از مدیران این شرکت گفت که افراد به زودی می توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن سریع پست استفاده کنند.
کرن باروخ، مدیر محصولات لینکدین، در یک پست، گفت که این شرکت آزمایش راهی را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد مستقیماً در جعبه اشتراک گذاری لینکدین آغاز کرده است.
این ویژگی به کاربران کمک می کند تا به سرعت در لینکدین پست بنویسند که قبلا می توانست چالش برانگیز و وقت گیر باشد.
کاربران باید حداقل ۳۰ کلمه را به اشتراک بگذارند و متن اولیه باید اصل پست باشد، سپس چت بات هوش مصنوعی از این ورودی برای ایجاد اولین پیش نویس استفاده می کند. کاربران می توانند قبل از ارسال آنلاین، آن را بررسی و ویرایش کنند.
باروخ افزود: هوش مصنوعی مسئول بخش اساسی این فرآیند است، بنابراین ما به طور متفکرانه برای آزمایش این تجربه پیش از ارائه برای همه اعضای خود حرکت خواهیم کرد.
در اوایل سال جاری، لینکدین یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای پیشنهاد کپیهای مختلف تبلیغات بر اساس دادههای صفحه لینکدین بازاریاب و تنظیمات مدیریت کمپین معرفی کرد.
این ابزار که از مدلهای هوش مصنوعی برای ایجاد پیشنهادهای مختلف جهت متن مقدماتی تبلیغات استفاده میکند.