بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت برای فروش بیشتر

 بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت برای فروش بیشتر

تبلیغات در اینترنت

 

از آن جایی که اینترنت گسترش پیدا کرده است بنابراین تبلیغات در اینترنت می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. امروزه روش‌های تبلیغات آنلاین مختلفی وجود دارد که می‌توانند در استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان به کار گرفته شوند.

فضای تبلیغات در اینترنت همیشه ثابت نیست بنابراین به روز ماندن و اطلاع از آخرین ترندها، تکنیک‌ها و استراتژی‌ها بسیار مهم است. این روش‌های تبلیغات آنلاین می‌توانند در یک کمپین 360 درجه ترکیب شوند یا به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند.

اگر قصد دارید از بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت آگاه شوید و فروش خود را افزایش دهید تا انتهای مقاله همراه من باشید.

1. تبلیغات همسان (Native Advertising)

این روش تبلیغاتی از تبلیغات آنلاین رایج نیست. راه‌ حل‌هایی را برای حل مشکلات کاربران و جلب اعتمادشان ارائه می‌کند. راه‌های مختلفی برای به کارگیری آن وجود دارد اما ساده‌ترین راه ساخت یک بلاگ است. در بلاگتان، راجع به موضوعات مرتبط با کسب و کارتان صحبت کنید و فقط تبلیغ نکنید. سعی کنید محتواهای مفید و جالب برای کاربران فراهم کنید. در آن جا از سئو، ایمیل مارکتینگ و لید نرچرینگ استفاده کنید و در این صورت می‌توانید محتوای مناسب مشتریان بالقوه را با توجه به اینکه در کدام نقطه از قیف فروش قرار دارند ارائه دهید.

بهترین مزیت تبلیغات همسان این است که مزاحمتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند بنابر این برای همه‌ی کاربران و حتی کسانی که از ابزارهای مسدودسازی تبلیغات استفاده می‌کنند ارزشمند است.

2. بازاریابی موتور جستجو (SEM And SEO)

با این روش از تبلیغات در اینترنت می‌توانید مثلا اگر هدفتان افزایش آگاهی از برند در مدت زمان کوتاه است تبلیغی با عنوان، توضیحات و کال تو اکشن برای قرارگیری در موتور‌های جستجو طراحی کنید. بر اساس کیفیت وبسایت و منتشر کننده‌ی تبلیغ زمانی که کاربران کلمات کلیدی انتخاب شده را در گوگل جستجو کند به آن‌ها نمایش داده خواهد شد.

3. تبلیغات نمایشی (Display Advertising)

یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت تبلیغات نمایشی است. به عنوان تبلیغات بنری نیز شناخته می‌شوند چون شامل تصاویر و ویدیوهایی می‌شوند که در جایگاه‌های تعیین شده‌ای از وبسایت‌ها نمایش داده می‌شوند.

این جایگاه‌ها می‌توانند به صورت مستقیم از وبسایت‌ها خریداری شوند یا از طریق پلتفرم‌هایی مثل گوگل ادوردز، یکتانت و تپسل رزرو شوند. هزینه‌ی آن نیز بر اساس تعداد کلیک یا میزان نمایش محاسبه می‌شود.

4. تبلیغات موبایلی (Mobile Advertising)

اگرچه انواع مختلفی از تبلیغات موبایلی وجود دارد ولی همه‌ی این تبلیغات باید با تلفن‌های همراه‌ سازگار باشند که در اندازه‌های مختلف صفحات نمایش به خوبی نمایش داده شوند. این روزها تقریبا همه‌ی افراد تلفن همراه دارند و مداوم از آن استفاده می‌کنند.

در سال 2016 گوگل اعلام کرد که ترافیک تلفن‌های همراه در اینترنت از رایانه‌ها پیشی گرفته است. پس اگر تا به حال از تبلیغات موبایلی استفاده نکرده‌اید فرصت خوبی است که برای فروش بیشتر از آن بهره ببرید. با تبلیغات موبایلی نه تنها بازدید و تعامل بهتری خواهید داشت، بلکه سئوی سایت شما نیز بهتر خواهد شد.

5. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی (Social Ads)

امروزه شبکه‌های اجتماعی بخش زیادی از زندگی روزانه‌ی ما را تشکیل می‌دهند بنابر این ساخت کمپین‌های تبلیغاتی در این پلتفرم‌ها جهت ایجاد آگاهی از برند، افزایش فروش و جذب مشتریان بالقوه‌ی جدید تاثیرگذار است.

5. تبلیغات شبکه‌های اجتماعی (Social Ads)

با پتانسیلی که شبکه‌های اجتماعی در بخش بندی مخاطبان دارند بهترین مکان برای معرفی محصول و خدمت جدید به پرسونای مخاطب خاص است. صرف نظر از اینکه هدف شما تبدیل لید یا برندینگ باشد‌ تبلیغات شبکه‌های اجتماعی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت است.

6. ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

ایمیل مارکتینگ روش جدیدی در تبلیغات آنلاین نیست ولی اخیرا با کاربردهای جدیدش مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. به لطف بسیاری از ابزارهای اتوماسیون این روش تبلیغات در اینترنت نرخ تبدیل بالایی دارد. اگر این موضوع را در نظر داشته باشید که جذب مشتری جدید می‌تواند 7 برابر از نگهداری مشتریان فعلی گران‌تر باشد می‌توانید اطمینان پیدا کنید که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های تبلیغات در اینترنت است.

7. تبلیغات ویدیویی (Video Marketing)

محتوای ویدیویی به طرز باورنکردنی برای کاربران سرگرم کننده است که همین موضوع باعث می‌شود استفاده از ویدیو در استراتژی تبلیغاتی یک ایده‌ی عالی باشد. روش دیگر تبلیغات ویدیویی همکاری با تولید کنندگان محتوا در یوتیوب است که ویدیوهای مرتبط با محصول و خدمت شما تولید می‌کنند. همچنین می‌توانید با محتوای ویدیویی خلاقانه جایگاه ارگانیک‌ بهتری در سئو بگیرید.

با اشتراک گذاری این ویدیوها توسط کاربران ترافیک مستقیم بیشتری در وب به دست می‌آورید. در نظر داشته باشید که با توجه به تخمین‌هایی که زده شده است در آینده تقریبا 80 درصد از اینترنت را محتوای ویدیویی تشکیل خواهد داد.

8. بازاریابی مجدد (Retargeting And Remarketing)

به یاد داشته باشید مشتریان یا کاربرانی که علاقه‌ی خود نسبت به کسب و کار شما را نشان داده‌اند بیشتر از کاربرانی که با شما آشنایی ندارند تبدیل به مشتری خواهند شد. در بازاریابی مجدد بعد از اینکه کاربر از سایت شما بازدید کرد بنر تبلیغتان در وبسایت‌هایی که بعد از آن مراجعه می‌کند به او نمایش داده خواهد شد.

این روش از تبلیغات آنلاین برای فروش بیشتر و افزایش آگاهی از برند مناسب است که به حضور کسب و کارتان در روند خرید مشتری تاکید می‌کند. این نوع از تبلیغات آنلاین می‌تواند از طریق ابزارهایی مثل Google AdWords، یکتانت و تپسل انجام شود.

چگونه در اینترنت تبلیغات کنم؟

وقتی که قصد داشتید استراتژی تبلیغات شرکت‌تان را طراحی کنید به یاد داشته باشید که برنامه‌ریزی دقیق از ملزومات است. علاوه بر این، باید تصمیم بگیرید می‌خواهید از کدام نوع تبلیغات استفاده کنید.

بخشی از این روند شامل میزان بودجه‌ی شرکت جهت تبلیغات در اینترنت و میزان بودجه اختصاص داده شده برای هر نوع تبلیغ می‌شود. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید ادغام روش‌های مختلف تبلیغات آنلاین جهت فروش بیشتر و نتیجه گرفتن است.

این نکته‌ی مهم را به خاطر داشته باشید که ممکن است از روشی که انتظار دارید نتیجه‌ی خوبی داشته باشد بازخورد مناسبی دریافت نکنید و بالعکس از روش دیگری که به نظرتان بازدهی کافی نخواهد داشت نتیجه‌ی خوبی بگیرید. بنابر این می‌توانید با آنالیز داده‌ها و تجربه‌هایی که به دست می‌آورید نرخ تبدیل لید را افزایش دهید و فروش بیشتری را رقم بزنید.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید