چگونه یک استایل کره‌ای مدرن و ترندی داشته باشید؟

 چگونه یک استایل کره‌ای مدرن و ترندی داشته باشید؟

استایل کره‌ای

به سادگی می‌توانید با لباس پوشیدن به سبک کره‌ای‌ها بر دیگران تأثیر فوق‌العاده‌ای بگذارید. چه بخواهید شبیه یه یک آیدل مورد علاقه خود شوید یا اینکه دیگران را برای موقعیتی خاص تحت تأثیر بگذارید، باید استایل کره‌ای داشته باشید. کره‌ای‌ها جزو خوش‌پوش‌ترین و شیک‌ترین ملت‌ها هستند. خوشبختانه، الهام گرفتن از استایل های کره ای کار بسیار ساده‌ای است اما چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟ اگر می‌خواهید به سبک مردمان خوش‌پوش کره لباس بپوشید، تا پایان این مقاله به خواندن ادامه دهید.
مهم‌ترین نکات برای داشتن استایل کره‌ای

برای اینکه شبیه به کره‌ای‌ها لباس بپوشید، باید قواعد لباس پوشیدن آن‌ها را بدانید. در ادامه، ۷ نکته مهم برای داشتن استایلی کره‌ای را می‌خوانید.
۱. لباس‌های ساده و غیررسمی بپوشید

استایل کره‌ای ساده و ست

اگر می‌خواهید مانند کره‌ای‌ها لباس بپوشید، سادگی را در اولویت قرار دهید. با انتخاب ترکیب مناسبی از لباس‌هایی که بی هیچ دردسری با یکدیگر ست می‌شوند، لباس‌های خود را ساده نگه دارید. هنگام خرید لباس‌های جدید و چیدن کمد لباس خود، به لباس‌های ساده‌ای فکر کنید که می‌توانید بپوشید. برای بهبود استایل کلی خود، موارد اضافی و غیرضروری را حذف کنید. با داشتن کمدی از لباس‌های ساده می‌توانید استایل کره‌ای داشته باشید و نحوه لباس پوشیدن خود را بهبود ببخشید.

لباس‌های ساده و طرح‌های ابتدایی لزوما نباید خسته‌کننده باشند. شما می‌توانید با استفاده از کمد خود و انتخاب مجموعه‌ای از لباس‌هایی که به خوبی با یکدیگر ست می‌شوند، هر یک از لباس‌های خود را به لباسی برجسته و شیک تبدیل کنید.

۲. مطمئن شوید که لباس‌ها به شما می‌آیند

اگر می‌خواهید استایل لباس کره ای داشته باشید، لباس‌هایی که به شما نمی‌آیند نپوشید. در غیر این صورت، ممکن است لباستان خراب شود و خودتان هم احساس ناراحتی کنید. به‌علاوه، استایل و ظرافت خود را از دست می‌دهید.

لباس‌هایی با تناسب کامل بپوشید که حداکثر راحتی و آزادی حرکت را فراهم می‌کنند. شما باید بتوانید آزادانه حرکت کنید، خود را ابراز کنید و با پوشیدن لباس‌های الهام گرفته شده از استایل کره‌ای، احساس راحتی کنید. اگر می‌خواهید عالی به نظر برسید و بهترین احساس را داشته باشید، لباس‌های بسیار کوچک یا بسیار بزرگ نپوشید. در عوض، سراغ لباس‌های گشادتر بروید و جایی برای لباس‌های نرم و راحت که مناسب شما هستند باز کنید.
۳. از رنگ‌های خنثی و پاستلی استفاده کنید

استایل رسمی کره‌ای

پوشیدن رنگ‌های مناسب می‌تواند ظاهر شما را بهبود ببخشد. اگر ترکیبی از رنگ‌هایی که به شما می‌آیند را انتخاب کنید، می‌توانید مطابق با استایل کره‌ای لباس بپوشید و حتی ظاهر خوبی برای خود ایجاد کنید.

از رنگ‌های روشن یا تند استفاده نکنید اما کاملا هم از رنگ‌ها دوری نکنید. رنگ‌هایی خنثی را انتخاب کنید که می‌توانید آن‌ها را به سادگی با یکدیگر ترکیب و ست کنید. این کار برای ایجاد ظاهری غیررسمی و بی‌دردسر لازم است.

رنگ‌های خنثی باعث می‌شوند که لباس‌ها همه‌کاره و همیشگی شوند و با هر لباسی ست شوند. اضافه کردن چند لباس رنگارنگ می‌تواند کمد لباس الهام گرفته از استایل کره‌ای را دگرگون کند. شما می‌توانید در تمام طول سال بدون هیچ زحمتی از رنگ‌های کلاسیک استفاده کنید. این رنگ‌ها ظاهر شما را با ظرافت خاصی، چه برای موقعیت‌های رسمی و چه در مواقع عادی، بهبود می‌بخشند.

۷ استایل جذاب تابستانی با جامپ سوت

۴. لباس‌هایی به سبک کلاسیک و همیشگی انتخاب کنید

برای اینکه مثل کره‌ای‌ها لباس بپوشید، باید سراغ لباس‌هایی بروید که هیچ‌وقت از مد میفتند. این لباس‌ها به شما کمک می‌کنند استایلی کره‌ای داشته باشید و سبک لباس پوشیدن خود را تغییر دهید تا ظریف و پیچیده‌تر به نظر برسید. برش‌های ساده و طراحی‌های کلاسیک می‌توانید لباس‌هایی بپوشید که برای چندین فصل از چندین سال دوام بیاورند. به جای لباس‌های جسورانه و مد روز بر لباس‌های همه‌کاره و همیشگی تمرکز کنید.
۵. اکسسوری‌های کلاسیک انتخاب کنید

استایل کره‌ای شیک و ساده

اکسسوری‌ها در استایل کره‌ای به ویژه استایل کره ای دخترانه حرف اول را می‌زنند. از اکسسوری‌های اصیل استفاده کنید تا لباس‌های الهام گرفته شده از سبک کره‌ای‌ها را شیک و برجسته کنید. می‌توانید یک ساعت زیبا، عینک آفتابی، یک کلاه شیک، هدبند، روسیری، کمربند یا کیف با طرحی اصیل را به استایل خود اضافه کنید.

بااین‌حال، نباید در استفاده از اکسسوری‌ها زیاده‌روی کنید چون به کار بردن یک اکسسوری برای لباس پوشیدن مانند کره‌ای‌ها کافی است. شما به راحتی می‌توانید با افزودن یک اکسسوری زیبا، منحصربه‌فرد و شیک به لباس‌های خود ظاهرتان را زیباتر کنید.
۶. لباس‌های اورسایز بپوشید

لباس‌های اورسایز را به لباس‌های خود اضافه کنید تا مانند کره‌ای‌ها شیک‌پوش شوید. این لباس‌ها بلافاصله هر لباس غیررسمی را مدرن‌تر و شیک‌تر می‌کنند و به راحتی به استایل کره‌ای درمی‌آیند. استایل خیابانی کره ای شامل پلیورهای اورسایز با دامن برای زنان و لباس‌ها یا پلیورهایی همراه با شلوار جین اورسایز برای زنان و مردان می‌شود.

برای داشتن استایل کره ای زمستانی باید از کاپشن‌های اورسایز استفاده کنید. این لباس‌های زمستانی به شما کمک می‌کنند تا برجسته شوید. لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، قهوه‌ای یا خاکستری دقیقا همان چیزهایی هستند که برای داشتن استایلی کره‌ای می‌خواهید.

۷. کفش‌های کتانی شیکی تهیه کنید

کفش‌های مد روزی تهیه کنید که با رنگ پوست شما و لباس کره‌ای که می‌خواهید بپوشید هماهنگ می‌شود. کفش مناسب برای عالی به نظر رسیدن و بهترین احساس را داشتن بسیار اهمیت دارد. مطمئن شوید که کفش‌هایتان ظاهر لباس‌هایتان را بهتر می‌کنند.

یک جفت کفش باکیفیت برای شیک به نظر رسیدن و لباس پوشیدن با استایل کره‌ای‌ها ضروری است. کفش‌های خاص و اصیل را از بهترین برندهای تولید کفش هستند، بخرید. کفش‌های باکیفیتی که طراحی عالی دارند مانند کفش‌های کتانی لوازمی ضروری برای هر کمد لباس محسوب می‌شوند. خرید این کفش‌ها یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید برای بهبود استایل خود و لباس پوشیدن به سبک کره‌ای‌ها انجام بدهید.
استایل کره ای مردانه

استایل پسرانه کره‌ای

استایل کره ای پسرانه یا مردانه یکی از محبوب‌ترین ترندهای مد و پوشاک در سراسر جهان است. جای تعجبی هم ندارد چون این روزها کی‌پاپ‌های کره‌ای و آیدول‌هایی که لباس‌های خاص می‌پوشند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. برای اینکه لباس مردانه خود را به روش کره‌ای‌ها بپوشید، باید ۶ نکته مهم را در نظر داشته باشید.
۱. مثل یک موتورسوار شیک لباس بپوشید

مردان کره‌ای به کاپشن‌های موتورسواری به عنوان یک لباس غیررسمی مهم نگاه می‌کنند. هر چه چرم به کار رفته در این کاپشن بیشتر باشد، بهتر است. این کاپشن‌ها با تی‌شرت‌های سفید که روی شلوار جین انداخته می‌شوند، در کنار بوت‌های آبی‌رنگ با طرح کلاسیک، از نظر کره‌ای‌ها فقط یک لباس شیک محسوب نمی‌شوند.
۲. هودی بپوشید

کره‌ای‌ها این سلاطین لباس‌های خیابانی همراه با هودی‌هایی با طرح‌های جسورانه و درخشان استایلی جذاب ایجاد می‌کنند. این هودی‌ها با شلوارهای راسته، شلوارهای ورزشی یا شلوارهایی سفید به استایل شما طراوت و زیبایی می‌بخشند.

۷ نکته که باید در استایل با هودی زنانه به آن‌ها توجه کنید

۳. یک پالتو شتری پرزرق‌وبرق داشته باشید

پالتوهای شتری با طرح‌های اسپرت لباس‌های بیرونی پرطرفدار در کره هستند و خیابان‌های تاریک سئول را روشن می‌کنند. شلوار کامو پرینت با پالتوی شتری و کفش‌های کتانی به شما یک لباس پسرانه با استایلی شیک و البته کره‌ای می‌بخشد.
۴. از رنگ‌های برجسته استفاده کنید

کره‌ای‌ها معمولا برای لباس پوشیدن از رنگ‌هایی خنثی مانند سیاه استفاده می‌کنند. گاهی این لباس‌ها را مانند استایل گرانج کره ای یک‌دست سیاه انتخاب می‌کنند. برخی از مواقع نیز این رنگ‌های خنثی را با رنگ‌هایی مانند قرمز ترکیب می‌کنند تا برای خود استایلی متفاوت درست ‌کنند.

اگر می‌خواهید مانند یک مرد کره‌ای لباس بپوشید، یک کت و شلوار آبی و تی‌شرتی صورتی یا یک پلیور راه‌راه قرمز و مشکی و یک ژاکت یا کتی مشکی‌رنگ بپوشید. کره‌ای‌ها سایر لباس‌های خود مانند کلاه و بوت‌های چرمی را به رنگ تیره انتخاب می‌کنند تا با چنین لباس‌هایی رنگ‌های برجسته و پررنگ را جذاب‌تر نشان بدهند.
۵. به جزئیات تک‌رنگی توجه کنید

کره‌ای‌ها با الهام از بریتانیایی‌های کلاسیک و اسکاندیناوی‌ها، از لباس‌هایی تک‌رنگ استفاده می‌کنند. بنابراین، ظاهر آن‌ها معمولا از چند بخش اصلی تشکیل می‌شود. به عنوان مثال، شلوار و تی‌شرتی مشکی را با یک بارانی سفید ست می‌کنند. سپس، به استایل خود یک اکسسوری جذاب و تک‌رنگ مانند عینک آفتابی با لنزهایی نارنجی‌رنگ یا حتی یک گردنبند مردانه استیل نقره‌ای رنگ اضافه می‌کنند.
۶. لباس جین یار همیشگی کره‌ای‌ها

کره‌ای‌ها مانند ژاپنی‌ها به لباس‌های جین علاقه بسیاری دارند. پوشیدن شلوارهای جین زانو زاپ‌دار و ژاکت‌های جین همراه با تی‌شرت‌های ساده و کفش‌های کتانی خوش‌دوخت از استایل‌های مورد علاقه کره‌ای‌ها به شمار می‌رود.

استایل کره‌ای اسپرت

اگر می‌خواهید مثل زنان و دختران کره‌ای لباس بپوشید، باید استایل آن‌ها و ویژگی‌های آن را بشناسید. به طور کلی، لباس زنانه یا دخترانه کره‌ای‌ها ۱۱ ویژگی مهم دارد.
۱. پیراهن روی بلوز

در بهار و تابستان معمولا کره‌ای‌ها از این استایل پیروی می‌کنند. در کره، نمایان شدن شانه‌ها یا ناحیه سینه کاملا نامناسب تلقی می‌شود. بیشتر زنان و دختران کره‌ای حتی اگر هوا بسیار گرم باشد هم پیراهن را روی بلوز می‌پوشند.
۲. رنگ‌های پاستلی

رنگ‌های پاستلی در استایل کره‌ای اهمیت بسیاری دارند. این رنگ‌های روشن و زیبا شما را جوان‌تر نشان می‌دهند و چشم‌نوازتر به نظر می‌رسند. این رنگ‌ها هر ظاهری را درخشان می‌کنند.
۳. ظاهر دخترمدرسه‌ای‌ها

در کره جنوبی، یونیفورم مدرسه از یک لباس روزانه مدرسه به ظاهری مدرن تبدیل شده است. دامن A-Line نیز برای داشتن این استایل ضروری محسوب می‌شود. این لباس‌ها با یک پیراهن دکمه‌دار یا تاپ آستین بلند ساده و کفش کتانی ست می‌شوند.
۴. کلاه‌ها

کلاه در استایل کره ای

از کلاه‌های لوبیایی گرفته تا کلاه‌های بیسبال، برت و باکت می‌توانند هر استایلی را تکمیل کنند و به ظاهر شما اکسسوری جذابی اضافه کنند.
۵. پلیورهای اورسایز

آنچه در مد لباس دخترانه کره‌ای عالی به نظر می‌رسد راحتی آن است. بیشتر لباس‌های کره‌ای حرکت شما را محدود نمی‌کنند و به راحتی پوشیده می‌شوند. پلیورهای اورسایز، ظاهری راحت و غیررسمی به وجود می‌آورند.
۶. بلوزهای مدرن زنانه

پوشیدن بلوزهای چین‌دار و لبه توری در کره مرسوم است زیرا به شلوار جین لطافت و ظرافتی زنانه می‌بخشند. اگر جزو آن دسته از افراد نیستید که دوست ندارند پیراهن بلند بپوشند اما می‌خواهند لباسی پوشیده داشته باشند، بلوزهای مدرن زنانه باید به اجزای اصلی کمد لباس شما تبدیل شوند.
۷. لباس‌های اسپرت

استایل ساده کره‌ای

ترندهای مد کره‌ای عمدتا از استایل‌های خیابانی الهام گرفته شده‌اند. تیپ اسپرت نیز یکی از اولین انتخاب‌های هر جوان کره‌ای برای فعالیت‌های روزمره یا غیررسمی است. شلوارهای گرم‌کن و هودی‌ها می‌توانید بسته به موقعیت مورد نظر خود بپوشید. این لباس‌ها برای راحت سفر کردن نیز مناسب هستند.

۸. کفش‌های کتانی

همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، کفش‌های کتانی یکی از اجزای اصلی استایل کره‌ای هستند. اگر تابه‌حال متوجه نشده‌اید، بیشتر مدل‌های کره‌ای کفش‌هایی کتانی می‌پوشند. فرقی نمی‌کند که پیراهنی زنانه پوشیده باشید یا با شلوار جین بیرون می‌روید، به هر حال، کفش‌های کتانی یکی از عناصر اصلی ظاهر کره‌ای شما خواهند بود.
۹. بلیزرهایی غیررسمی

یک بلیزر چهارخانه زیبا یا مشکی گزینه‌ای عالی برای کمد لباس کره‌ای شما خواهد بود. این بلیزر را می‌توانید همراه با شلوار جین با رنگی روشن بپوشید تا ظاهری غیررسمی داشته باشید. برای موقعیت‌های رسمی‌تر هم کافیست شلوار جینی با رنگ تیره‌تر بپوشید.

۱۰. لباس‌های دو نفره

استایل ست کره‌ای

برای کره‌ای‌هایی که ازدواج کرده‌اند یا نامزد دارند، مد و فشن دوتایی حرف اول را می‌زند. ممکن است این استایل دو نفره برای کسانی که با استایل کره‌ای آشنایی ندارند، غیرعادی به نظر برسد. با وجود این، کره‌ای‌ها به این روش عشق خود را به شریک زندگی‌شان ابراز می‌کنند. آن‌ها لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند که با لباس شریک زندگی‌شان ست می‌شود.
۱۱. چند لایه لباس پوشیدن

کره‌ای‌ها متخصص چند لایه لباس پوشیدن هستند. آن‌ها لباس‌های کمد لباس خود را با یکدیگر ترکیب می‌کنند و روی هم می‌پوشند. با این روش لباس پوشیدن می‌توانید برای خود استایلی خاص و شیک ایجاد کنید.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید