چگونه در ایران از بازی کردن کسب درآمد کنیم

 چگونه در ایران از بازی کردن کسب درآمد کنیم

کسب درامد از بازی

بازی‌هایی منتشر شده‌اند که می‌توانید حتی از ایران نیز با آن‌ها کسب درآمد کنید.

اگر به انجام بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند هستید، پس چرا از این مسیر کسب درآمد نکنید؟ البته منظورمان داشتن کانال یوتیوب و انتشار ویدئوی بازی کردن نیست بلکه درباره‌ پول درآوردن مستقیم صحبت می‌کنیم.

کسب درآمد از بازی اتفاق جدیدی نیست و سال‌های بسیاری است که عده‌ای از گیمرها درآمد بالایی دارند. اکنون شما هم می‌توانید با کمی تلاش به جمع آن‌ها بپیوندید.

در این مقاله قصد داریم بازی‌هایی را به شما معرفی کنیم که امکان درآمدزایی به صورت مستقیم را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پس تا انتهای مطلب همراه زومیت باشید.

آیا کسب درآمد از بازی در ایران ممکن است؟

شاید در ذهن شما هم این سؤال ایجاد شده باشد که آیا کسب درآمد از بازی در ایران ممکن است؟ پس باید پیش از همه چیز به آن پاسخ داد.

با پیدایش رمزارزهای مختلف، بسیاری از شرکت‌های ساخت بازی برای عقب نماندن از قافله، بازی‌هایی مبتنی بر بلاک چین معرفی کردند. این مسئله باعث شد مشکلات صنعت بازی‌های آنلاین، مانند روش‌های پرداخت، امنیت و سازگاری برطرف شود.

درواقع، می‌توان از بازی‌های مبتنی بر بلاک چین برای درآمدزایی مستقیم استفاده کرد؛ بدون آن که نیاز باشد نگران نحوه‌ی انتقال پول به حساب خود در ایران باشید.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

 

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های کریپتویی و بلاک چین هستید که بتوان در آن ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد، اکسی اینفینیتی را پیشنهاد می‌کنیم. بازی مذکور مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و دو توکن با نام‌های AXS و SLP دارد.

درواقع، اکسی اینفینیتی از دو بازی پوکی‌مون (Pokémon) و کریپتو کیتیز (Crypto Kitties) برگرفته شده است. در آن نیز باید موجوداتی به نام اکسی‌ (Axies) تولید کنید یا بخرید. البته برای شروع نیاز به حداقل سه اکسی خواهید داشت که ارزان‌ترین آن‌ها،‌ ۰٫۰۴۲۱ اتریوم (حدود ۷۹ دلار) ارزش دارد.

درست است که هزینه‌ اولیه‌ی شروع اکسی اینفینیتی بالا است؛ اما در کشور‌های درحال‌توسعه برای افراد بسیاری منبع درآمد محسوب می‌شود.

در بازی مذکور در صورت برد SLP به دست می‌آورید که از آن‌ها برای تولید اکسی‌های بیشتر یا فروش به سایر بازیکنان استفاده می‌شود. درواقع AXS در اکسی اینفینیتی، توکن حاکمیتی و در صرافی‌هایی مانند بایننس قابل معامله است و برای خرید توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در بازار بازی به‌کار می‌رود.
بازی سورِر (Sorare)

کارت هایی با چهره بازیکنان فوتبال

اگر از بازی‌های کارتی لذت می‌برید، سورِر را از دست ندهید؛ بازی فوتبالی با تیم‌های پنج‌نفره و مبتنی بر بلاک چین اتریوم که در آن خرید، مالکیت و فروش کارت‌ دیجیتال مربوط به بازیکن‌های بیش از صد تیم ورزشی امکان‌پذیر است.

برای ورود به بازی، هر فرد می‌تواند ده کارت مربوط به ده بازیکن مختلف را انتخاب کند؛ برای شرکت در مسابقه‌ تیم پنج‌نفره‌ای تشکیل دهد و با پیروزی در هر مسابقه کارت‌های بیشتر یا پاداشی در قالب ارز دیجیتال اتر دریافت کند.

از راه‌های کسب درآمد از سورر می‌توان به برنده شدن در مسابقات و خرید و فروش کارت‌های موجود اشاره کرد. به این موضوع توجه داشته باشید که هر کارت مربوط به یک بازیکن در دنیای واقعی است و برای هر بازیکن در هر فصل تنها یک کارت منحصر‌به‌فرد تولید می‌شود.

گادز آنچیند (Gods Unchained)

حال سراغ گادز آنچیند، بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین اتریوم، می‌رویم که در آن بازیکنان می‌توانند مالکیت واقعی کارت‌ها را کسب کنند و آن‌ها را بفروشند. حتی امکان مبادله کردن کارت‌ها نیز وجود دارد.

یکی از نکات جذاب بازی مذکور وجود کارت‌های کمیاب و باارزش است که دست‌یابی به آن‌ها می‌تواند برای شما سود بالایی به همراه داشته باشد. درضمن، برای شروع نیازی به پرداخت هزینه‌ نیست.

بازی ایلوویوم (Illuvium)

از شناخته‌‌شده‌ترین بازی‌های کریپتویی می‌توان ایلوویوم را نام برد که طرفداران ژانر ماجراجویی را به خود جلب می‌کند. این بازی بر پایه‌ی بلاک چین اتریوم ساخته شده و بیشتر از آنکه درآمدزا باشد، سرگرم‌‌کننده‌ است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ایلوویوم هنوز به طور کامل منتشر نشده است و اواخر سال جاری برای رایانه‌های شخصی و مک در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی مذکور با تم کهکشانی و اکتشافات و برخوردهای بین سیاره‌ای، حس بازی‌های کریپتویی خیلی مدرن و فضایی را منتقل می‌کند؛ هدف شما در بازی نیز رسیدن به سیاره‌ای ویران شده به نام ایلوویوم است. موجوداتی به نام ایلوویال (Illuvials) با قدرت‌هایی فرازمینی در سیاره مذکور زندگی می‌کنند.

با برنده شدن در این مأموریت‌ها و کسب امتیاز، می‌توانید توکن بومی ایلوویوم یعنی ILV را به‌دست آورید. همچنین، با استفاده از فناوری بلاک چین، مالکیت کامل دارایی‌های درون بازی به شما ارائه می‌شوند. هر محصولی که به دست می‌آید، یک NFT است که در کیف پول شما ذخیره خواهد شد.

بازی سند باکس (Sandbox)

سند باکس، یکی دیگر از بازی‌های محبوب مبتنی بر بلاک چین اتریوم، دنیای مجازی پر از تجربیات منحصربه‌فرد است. بازیکنان می‌توانند قطعات دیجیتالی زمین را خریداری و از آن‌ها برای ساختن و نمایش محتوا و تجربیات خود استفاده کنند.

سندباکس از سه توکن مجزا با نام‌های SAND ،LAND و توکن‌های ایجادشده توسط خود کاربر استفاده می‌کند. درواقع، توکن اصلی بازی SAND نام دارد و LAND برای نمایش دارایی‌های دیجیتال به‌کار می‌رود. در این دنیای مجازی، هر کاربر قادر است اکوسیستم خود را طراحی کند یا آثار هنری دیجیتال بسازند و آن‌ها را در بازی بفروشد.

 

بازی لیگ آو کینگدمز (League of Kingdoms)

بازی استراتژیک NFT لیگ آو کینگدمز به شما امکان کسب درآمد می‌دهد و هدفش رسیدن به زمین مجازی و آیتم‌هایی است که در زندگی واقعی نیز ارزشمند باشند و بازیکنان بتوانند در حین بازی با فروش برخی از آن‌ها سود به دست آوردند.

در League of Kingdoms وظیفه‌ رهبری سرزمین خود را برعهده دارید. همچنین منابعی نیز در دسترس هستند که باید از آن‌ها برای آموزش نیروهای خود و ارتقاء زیرساخت‌های داخل پادشاهی استفاده کنید.

از نکات مهم در بازی مذکور می‌توان به حفظ امنیت منابع و ارتقای بیمارستان اشاره کرد. هر دو گزینه یادشده به داشتن پادشاهی قدرتمند کمک می‌کند. درنهایت باید گفت لیگ آو کینگدمز یکی از بهترین بازی های استراتژیک برای درآمدزایی محسوب می‌شود.

بازی کانتر استرایک (Counter-Strike)

کانتر استرایک بازی‌ای است که خیلی از ما با آن خاطره داریم؛ اما آیا می‌دانستید که می‌توان از آن درآمدزایی کرد؟

در کانتر استرایک گزینه‌ای به نام اسکین وجود دارد که ظاهر کاراکتر در بازی را تغییر می‌دهد. برخی از آیتم‌ها جذاب‌تر و حتی کمیاب‌تر از بقیه هستند؛ به حدی که برخی حاضر هستند برای داشتنشان پول خرج کنند.

حال اگر شما در مبادلات اسکین‌ها (Skin Trading) مشارکت داشته باشید، می‌توانید آیتم‌هایی که طی بازی کردن به آن‌ها دست یافته‌اید را به صورت دلاری به دیگر بازیکنان بفروشید. برای این کار نیز باید از Steam Community Market بازار رسمی خرید و فروش آیتم‌های ظاهری، استفاده کنید.

باید به این نکته اشاره کرد که مبادلات از طریق کارت‌های اعتباری صورت نمی‌گیرد و پول‌ها به حساب استیم کاربران واریز می‌شود. از مبلغ به دست آمده نیز می‌توان برای خرید بازی‌ها و دیگر موارد موجود در استیم استفاده کرد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید