پیروزی امارات به کمک پنالتی ها/ هنگ کنگ نتوانست از شکست فرار کند

 پیروزی امارات به کمک پنالتی ها/ هنگ کنگ نتوانست از شکست فرار کند

پیروزی امارات به کمک پنالتی ها/ هنگ کنگ نتوانست از شکست فرار کند

تیم ملی فوتبال امارات در اولین دیدار خود در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و پیروزی رسید.

در چارچوب اولین دیدار گروه C در جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه خلیفه ، تیم ملی فوتبال امارات به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و به برتری ۳ بر یک رسید.

ترکیب تیم ملی امارات

خالد عیسی، زائد سلطان، خلیفه الحمادی، بدر ناصر، عبدالله ادریس، یحیی نادر، عبدالله رمضان، کایو کانیدو، طحنون الزعابی، فابیو دی لیما، سلطان عادل

ترکیب تیم ملی هنگ کنگ

یاپ هونگ فای، چان شینیچی، لی انگای هوی، یو تسه نام، اولیویه گربیگ، تان چون لوک، وو چون مینگ، فلیپ چان سیو کوان، ماکس پون پوی هین، مت اور، اورتون کامارگو

برتری امارات برابر هنگ کنگ در نیمه اول

احتیاط در دستور کار دو تیم

هر دو تیم تلاش کردند در دقایق ابتدایی این مسابقه احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند. هرچند در آغاز نیمه اول این مسابقه این تیم امارات بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و درصد مالکیت توپ این تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بیش از ۷۰ درصد بود اما نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه حریف قرمز پوش خود خلق کند. در ادامه این مسابقه این بازیکنان هنگ کنگ بودند که سعی کردند با دوندگی بیشتر بتوانند روی مدافعان اماراتی پرس را انجام دهند یا از ضد حملات استفاده کنند که در این امر ناکام بودند.

گلزنی امارات از روی اولین پنالتی جام

اماراتی‌ها به مرور برتری خود را در کنترل توپ و میدان بر حریف خود تحمیل کرد وتوپ و میدان را در اختیار داشت و در سی و دومین دقیقه این مسابقه در حالی که خود را به پشت محوطه جریمه هنگ کنگ رسانده بودند ضربه مهاجم اماراتی در محوطه جریمه به دست «گربیگ» برخورد کرد. داور بازی ابتدا خطای هند اعلام نکرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی خطای هند اعلام شد تا «الامیری» در دقیقه ۳۴ دروازه هنگ کنگ را از روی نقطه پنالتی بازی کند و بازی یک بر صفر شود.
پیروزی امارات به کمک پنالتی ها/ هنگ کنگ نتوانست از شکست فرار کند گل اول تیم ملی فوتبال امارات به هنگ کنگ

شروع متفاوت و گل مساوی هنگ کنگ در نیمه دوم

بازیکنان تیم ملی هنگ کنگ نیمه دوم این دیدار را متفاوت و هجومی آغاز کردند تا گل تساوی را به ثمر برسانند که در دقیقه ۴۹ بازی به خواسته خود رسیدند. چان شینیچی هافبک پیش تاخته هتگ کنگی‌ها در حمله به روی دروازه اماراتی‌ها از غفلت مدافعان این تیم استفاده کرد و گل اول و تیم خود را به ثمر رساند.

برتری دوباره سفید پوشان امارات

خوشحالی بازیکنان هنگ کنگ تنها ۳ دقیقه دوام داشت و این اماراتی‌ها بودند که با فشار روی دروازه هنگ کنگ علی رغم درخشش دروازه‌بان این تیم توانستند بار دیگر از حریف خود پیش بیافتند تا اولین دیدار خود در جام هجدهم را با برتری به پایان برسانند.
پیروزی امارات به کمک پنالتی ها/ هنگ کنگ نتوانست از شکست فرار کند گل دوم تیم ملی فوتبال امارات به هنگ کنگ

بازی محتاطانه‌ای که یک پنالتی برای امارات داشت

دو تیم پس از گل دوم امارات محتاطانه بازی را دنبال کردند و بازی بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و دو تیم تنها چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که در نهایت بازیکنان سفید پوش امارات با حمله به روی دروازه هنگ کنگی ها مدافعان این تیم را مجبور کردند تا مرتکب خطا شوند و دومین پنالتی جریان بازی را تقدیم شاگردان بنتو کنند. اماراتی‌ها در دقیقه ۹۵ گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود.

گل دوم هنگ گنگ که مردود اعلام شد

بعد از گل سوم امارات بازیکنان هنگ کنگ که نمی‌خواستند با شکست از زمین بیرون بروند تلاش کردند تا به گل برسند. تلاش آنها جواب داد و آنها در دقیقه ۱۰۱ گل دوم را به ثمر رساندند که توسط کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد تا بازی دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سفید پوشان امارات به پایان برسد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید