روند ریزشی ادامه دار بازار سرمایه (۱۴۰۲/۰۷/۰۹)

 روند ریزشی ادامه دار بازار سرمایه (۱۴۰۲/۰۷/۰۹)

روند ریزشی بورس

روند ریزشی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به طوری که امروز با ریزشی ۱۸ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و۶۷ هزار واحد رسید.

بازار سهام دومین روز کاری هفته همانند دو سه ماهه اخیر، همچنان در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روز افزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه گذاران خرد به سرمایه گذاری در بازار سهام دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید و به میانه های کانال ۲ میلیون واحدی نزدیک شد، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۵ هزار واحدی به ارتفاع ۷۱۰ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «پارسان» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «آریا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «حفارس»، «ثشاهد» و «تکاردان» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «خاور» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۹ مهر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۳۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۹۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۳۷ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۰۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۰۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

 

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید