حمله مجدد راکتی از غزه به سوی اسرائیل

 حمله مجدد راکتی از غزه به سوی اسرائیل

حمله راکتی به غزه

: یک رگبار بزرگ راکتی از غزه به سمت مرکز اراضی اشغالی شلیک شد و با وجود رهگیری آن‌ها توسط گنبد آهنین، صدای چندین انفجار شدید نیز شنیده شده است.

یک رگبار بزرگ راکتی از غزه به سمت مرکز اراضی اشغالی شلیک شد. با وجود رهگیری آن‌ها توسط گنبد آهنین، صدای چندین انفجار شدید نیز شنیده شده است.
آژیرهای هشدار موشک در ریشون لزیون، نس تزیونا و دیگر مناطق مرکزی اراضی اشغالی به صدا در آمده است. هنوز گزارشی مبنی بر برخورد مستقیم راکت‌ها یا مجروحیت گزارش نشده است.

هم‌چنین ارتش اسرائیل می‌گوید تعدادی راکت از لبنان به منطقه کوه دوو در مرز شلیک شده است، جایی که تعدادی سایت نظامی در آن وجود دارد، اما شهرکی در آن منطقه نیست. اسرائیل می‌گوید که نیروهایش با گلوله‌های توپخانه به منابع شلیک موشک پاسخ می‌دهند. ارتش اسراییل هنوز آسیبی را از این حملات گزارش نکرده است. منطقه اشغالی کوه دوو در روزهای اخیر چندین بار مورد حمله قرار گرفته است.
از سوی دیگر، ارتش اسرائیل می‌گوید ۶۸ تن را که ادعا می‌کند از اعضای حماس هستند، در کرانه باختری دستگیر کرده و خانه یکی از این افراد را ویران کرده است.

اسرائیل می‌گوید که از زمان آغاز جنگ در نوار غزه در روز ۷ اکتبر، سربازان ۶۷۰ فلسطینی تحت تعقیب را در سراسر کرانه باختری دستگیر کرده‌ است، از جمله بیش از ۴۵۰ فلسطینی که مدعی است وابسته به حماس هستند.

به گفته ارتش، در دو هفته گذشته چندین درگیری بین نیروهای اسرائیلی و فلسطینی‌ها در کرانه باختری رخ داده است. به گفته وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، از ۷ اکتبر حداقل ۸۴ فلسطینی در کرانه باختری توسط نیروهای اسرائیلی و شهرک‌نشینان کشته

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید