جت‌های جنگنده سوخو-۵۷ و سوخو-۳۵ تحویل داده شد

 جت‌های جنگنده سوخو-۵۷ و سوخو-۳۵ تحویل داده شد

جت های جنگنده سوخو

شرکت هواپیمایی یونایتد، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت دولتی روستک، اعلام کرد که جنگنده‌های سوخو-۵۷ و سوخو-۳۵S را به ارتش روسیه تحویل داده است.

شرکت هواپیمایی متحد (UAC) که تحت کنترل دولت است، در بیانیه‌ای اعلام کرد که جت‌های جنگنده جدید یک چرخه کامل از آزمایش‌های کارخانه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند و در حالت‌های عملیاتی مختلف توسط خلبانان وزارت دفاع آزمایش شده‌اند.

امروزه، شرکت‌های هواپیماسازی روسیه در حال افزایش سرعت تولید هستند و به تامین تجهیزات جنگی برای نیروها ادامه می‌دهند. کارخانه هوانوردی Komsomolsk-on-Amur سری بعدی هواپیماهای سوخو-۵۷ و سوخو-۳۵S را به نیروی هوایی روسیه تحویل داده است. این تحویل بخشی از دستور دفاع دولتی است و تا پایان سال ۲۰۲۳، نیروهای روسیه خط بعدی هواپیما را دریافت خواهند کرد. دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت روسیه گفت:«مایلم به این نکته اشاره کنم که نیازهای نیروهای مسلح روسیه به تجهیزات قابل اعتماد و بسیار کارآمد می‌تواند به لطف کار شورای هماهنگی زیر نظر دولت فدراسیون روسیه به موقع برآورده شود.»

نیروی هوایی روسیه به عنوان بخشی از طرح اجرای دستور دفاع دولتی امسال، یک دسته از سوخو-۵۷ دریافت کرده است. یوری اسلیوسار، مدیر عامل UAC گفت:«جنگنده‌های نسل پنجم باقیمانده که برای تحویل در سال جاری برنامه ریزی شده اند، در خط مونتاژ نهایی هستند و همچنین در ایستگاه آزمایش پرواز در حال آزمایش هستند. ما همچنین سومین دسته از سوخو-۳۵S را در سال جاری تحویل داده‌ایم. هواپیماهای مرحله بعدی در آمادگی بالایی برای تولید هستند.»

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید