با جی‌میل خداحافظی کنید

 با جی‌میل خداحافظی کنید

با جی‌میل خداحافظی کنید

ایلان ماسک وعده یک پیشرفت جدید ارتباطی را داده‌است. بنا به گفته وی یک آلترناتیو قدرتمند برای جی‌میل در راه است که به احتمال زیاد ایکس‌میل نام خواهد داشت.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس در پلتفرم شبکه اجتماعی ایکس خود فاش کرده که به زودی محصول جدیدی به نام ایکس‌میل را به عنوان آلترناتیوی قدرتمند برای سرویس پرکاربرد جی میل عرضه خواهد کرد.

ماسک اواخر هفته گذشته در پاسخ به این سوال که آیا قصد راه اندازی سرویس ایکس‌میل را دارد یا نه؛ گفت: « ایکس‌میل در راه است و به زودی از راه فراخواهد رسید».

ماسک البته هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد زمان راه‌اندازی این سرویس جایگزین جی‌میل فاش نکرد.

صحبت‌های ایلان ماسک در پاسخ به پست یکی از اعضای ارشد برنامه مهندسی امنیت ایکس مطرح شده بود. او خبر آغاز رسمی فعالیت ایکس‌میل را در جواب نیت مک‌گریدی اعلام کرد- که از ایلان ماسک پرسیده بود: «ساخت ایکس‌میل چه زمانی آغاز خواهد شد»؟!

ماسک در سال ۲۰۲۲ مدیریت ایکس را که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، به دست گرفت و از آن پس طیف گسترده‌ای از تغییرات را در این پلتفرم محبوب رسانه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

جی‌میل در حال حاضر بیش از ۱.۸ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد که به این معناست که حدود ۳۰ درصد از سهم بازار جهانی مشتریان ایمیل را به خود اختصاص داده است.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید