اضافه‌شدن هوش مصنوعی کوپایلوت به نوت‌پد ویندوز ۱۱

 اضافه‌شدن هوش مصنوعی کوپایلوت به نوت‌پد ویندوز ۱۱

اضافه‌شدن هوش مصنوعی کوپایلوت به نوت‌پد ویندوز ۱۱

نوت پد ویندوز ۱۱ با هوش مصنوعی کوپایلوت می تواند متن ها را بررسی کند

Notepad ویندوز ۱۱ جدیدترین برنامه ای است که قابلیت های هوش مصنوعی را دریافت می کند و حالا می تواند با ویژگی جدید« توضیح با Copilot»، متن هایلایت شده توسط کاربران را تجزیه وتحلیل کند. مایکروسافت هم اکنون پیش نمایش اولیه برنامه جدید نوت پد را برای آزمایش ‎کنندگان کانال های Canary و Dev در دسترس قرار داده است.

 

ویژگی جدید Explain with Copilot با کلیک راست روی متن هایلایت شده در این برنامه در دسترس است. با انجام این کار، متن انتخاب شده شما کپی می شود و به صورت خودکار در نوار کناری Copilot for Windows قرار می گیرد و هوش مصنوعی مایکروسافت جستجوی خود در اینترنت برای تشریح آن را آغاز می کند.

اضافه شدن هوش مصنوعی Copilot به Notepad

این اولین بار است که مایکروسافت قابلیت های هوش مصنوعی Copilot را به برنامه های از پیش نصب شده ویندوز اضافه می کند. علاوه براین ، غول ردموندی ظاهراً قصد دارد ویژگی Cowriter مجهز به هوش مصنوعی خود را نیز به نوت پد اضافه کند که می تواند براساس معیارهای خاصی که توسط کاربر تعریف می شود، متن بنویسد.

مایکروسافت هنوز ویژگی Cowriter را برای نوت پد معرفی نکرده، اما Explain with Co pilot احتمالاً یکی از اولین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است که ابزار ویرایشگر متن داخلی ویندوز به آن مجهز خواهد شد و در ادامه شاهد ادغام قابلیت های بیشتری با آن خواهیم بود.

 

مایکروسافت که اخیراً تأکید کرد در سال ۲۰۲۴ منتظر ویندوز ۱۲ نباشید، در چند وقت گذشته درحال ایجاد تغییراتی براساس کوپایلوت بوده است و شاید مهم ترین تغییر معرفی شده، اضافه شدن یک دکمه اختصاصی برای بازکردن این ابزار هوش مصنوعی به کیبورد رایانه های ویندوزی باشد.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید