اسرائیل خط و نشان کشید/ اگر جنگی صورت بگیرد، شما را به عصر حجر باز می گردانیم

 اسرائیل خط و نشان کشید/ اگر جنگی صورت بگیرد، شما را به عصر حجر باز می گردانیم

خط ونشان اسرائیل

وزیر جنگ اسرائیل خطاب به نصرالله ادعا کرد:در گذشته هم اشتباه کردید، ولی هزینه بسیار سنگینی پرداخت کردید. اگر تنش یا درگیری صورت گیرد، لبنان را به عصر حجر بازخواهیم گرداند».

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه، در ادامه فضاسازیهای سایر مسئولان اسرائیلی مبنی بر تلاش حزب الله برای جنگ با این رژیم، ادعاهایی را علیه این جنبش و سید حسن نصرالله دبیر کل آن مطرح کرد.

مسئولان امنیتی و افسران ارتش رژیم صهیونیستی، به تازگی، چندین بار مدعی شده‌اند که احتمال جنگ این رژیم با جنبش حزب الله لبنان از سال ۲۰۰۶ تا کنون، در بالاترین حد خود قرار دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به همین دلیل، در حال ارسال تجهیزات نظامی به شمال فلسطین اشغالی هستند تا در مرزهای مشترک با لبنان مستقر کنند و برای هر گونه تنش با حزب الله آماده شوند.

هراس اسرائیل از قدرت نظامی ایران/ المیادین: ایران تمام طرف‌های منطقه‌ای را غافلگیر کرده است

خبرگزاری آناتولی به نقل از گالانت گزارش داد، اگر رژیم صهیونیستی مجبور شود، «در استفاده از تمام قدرت خود، تردید نخواهیم کرد. ما خواستار جنگ نیستیم، ولی آماده حمایت از شهروندان، سربازان و حاکمیت خود هستیم».

وی در در ادامه گزافه‌گوییهای خود علیه حزب الله، خطاب به نصرالله ادعا کرد:در گذشته هم اشتباه کردید، ولی هزینه بسیار سنگینی پرداخت کردید. اگر تنش یا درگیری صورت گیرد، لبنان را به عصر حجر بازخواهیم گرداند». گالانت در جریان بازدید از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی که مشترک با لبنان است، این ادعاها را مطرح کرده است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت هم پیش از این به نقل از مسئولان امنیتی رژیم ، گزارش داده بود که خطر آغاز جنگ در مرزهای شمالی، بسیار بالاست و سران این رژیم به شدت نگران هر گونه اقدامی از سوی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله هستند.

مسئولان اسرائیلی با بیان اینکه نصرالله به خوبی از ضعف رژیم صهیونیستی آگاه است، گفتند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هم در جریان این مسئله قرار گرفته است. نتانیاهو هفتم مرداد ماه جاری برای بررسی تنش در مرزهای شمالی فلسطین، نشست فوق العاده‌ای برگزار کرده بودند. در این نشست، وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش، رؤسای شاباک، موساد و سایر مسئولان امنیتی صهیونیستی حضور داشتند.

به گفته این مسئولان، با وجود تنشهای روزافزون در شمال فلسطین اشغالی، ولی مسئولان جاسوسی نظامی این رژم همچنان بر این باور هستند که دبیر کل حزب الله فعلا به دنبال جنگ نیست، ولی از هفده سال پیش، برای نخستین بار است که قصد دارد صبر صهیونیستها را بیازماید و اگر لازم باشد آنان را وارد یک درگیری چند روزه کند.

حزب‌الله پانزدهم تیر ماه طی بیانیه‌ای درباره تحرکات مشکوک رژیم صهیونیستی در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر، هشدار داد و اعلام کرد: «اخیراً نیروهای اشغالگر صهیونیست اقدامات خطرناکی را در بخش شمالی شهرک مرزی الغجر انجام داده‌اند. منطقه‌ای که سازمان ملل آن را بدون بحث و مناقشه به عنوان بخشی از خاک لبنان به رسمیت می‌شناسد.»

حزب‌الله اعلام کرده بود: «این اقدام موجب می‌شود که الغجر از محیط طبیعی و تاریخی‌اش در خاک لبنان جدا شود. نیروهای اشغالگر کنترل کامل دو بخش لبنانی و اشغالی این شهرک را به دست گرفته و همزمان با آن، درهای این روستا را به روی گردشگرانی که از داخل رژیم صهیونیستی می‌آمدند، باز کرده است.»

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید