اتفاقی عجیب برای پرسپولیس که همه را شوکه کرد

 اتفاقی عجیب برای پرسپولیس که همه را شوکه کرد

پرسپولیس

وقتی سخت‌ترین گروه‌ها را برای تیم‌های ایرانی پیش‌بینی می‌کردیم فکر نمی‌کردیم این پیش‌بینی برای پرسپولیس به واقعیت بپیوندد!

از چند روز پیش همه رسانه‌ها در حال گمانه‌زنی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بودند. حضور ستاره‌های بزرگ در لیگ عربستان باعث شده بود هیجان پیش‌بینی مرحله گروهی بیشتر از قبل باشد.

در پیش‌بینیِ گروه پرسپولیس، همه کارشناسان اعتقاد داشتند گروهِ پرسپولیس، الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان سخت‌ترین قرعه‌ای است که می‌تواند برای پرسپولیس اتفاق بیفتد.

کویت میزبان سرخ‌آبی‌ها برابر حریفان سعودی
درس بزرگ رضا درویش و پرسپولیس به مدیران استقلال ؛ یک اسپانسر بزرگ در راه

از آنجایی که الدحیل قطر قدرتمندترین تیم سید دو، استقلال تاجیکستان قدرتمندترین تیمِ سید سه و النصر عربستان قدرتمندترین تیم سید چهار بودند خیلی بدبینانه به نظر می‌‌رسید که همه این تیم‌ها با پرسپولیس همگروه شوند.

اما در اتفاقی عجیبب و باورنکردنی، دقیقا همین ۳ تیم در گروه پرسپولیس قرار گرفتند. الدحیل اولین تیمی بود که در گروه E با پرسپولیس همگروه شد.

پس از آن استقلال تاجیکستان به این گروه آمد و در نهایت خیلی زود مشخص شد که النصر هم در این گروه قرار خواهد گرفت. چرا که بقیه گروه‌ها یک تیم عربستانی داشتند و تنها گروهی که تیم عربستانی در آن نبود همین گروه E و گروه E بود.

بدون هیچ تردیدی این گروه سخت‌ترین گروهی بود که می‌شد برای پرسپولیس پیش‌بینی کرد و لقب «گروه مرگ» برازنده این گروه است!

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید