آیا امکان خرید تتر حضوری تهران وجود دارد؟

 آیا امکان خرید تتر حضوری تهران وجود دارد؟

خرید حضوری تتر

خرید و فروش تتر (USDT) یکی از راه‌های حفظ ارزش سرمایه است که عمدتا به‌صورت غیر حضوری و از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی صورت می‌گیرد. با این وجود، برخی از افراد از …

خرید و فروش تتر (USDT) یکی از راه‌های حفظ ارزش سرمایه است که عمدتا به‌صورت غیر حضوری و از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی صورت می‌گیرد. با این وجود، برخی از افراد از جمله افراد مسن و ناآشنا با فناوری بلاک چین و رمز ارزها و حتی افرادی که به اینترنت دسترسی نداشته اما درصدد ورود به بازارهای مختلف هستند، روش خرید حضوری تتر را ترجیح می‌دهند. اما آیا واقعا امکان چنین کاری امکان‌پذیر است؟ جواب کوتاه به این سوال بله است، اما چگونه؟

خرید تتر به‌صورت غیر حضوری

طی سالیان گذشته و با افزایش محبوبیت رمز ارزها، پلتفرم‌های مختلفی به ارائه خدمات آنلاین خرید و فروش تتر (USDT) پرداخته‌اند. با وجودی که تتر یک استیبل کوین است و نوسان قیمت ندارد، اما افراد جهت حفظ ارزش سرمایه خود و عدم نگهداری پول به‌صورت ریال، تبدیل آن به دلار دیجیتال را ترجیح می‌دهند.

برای خرید و فروش غیرحضوری USDT دو روش کلی وجود دارد: صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی

صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال یک وبسایت است که شما با ثبت نام در آن قادر به خرید و فروش رمز ارزها هستید. در واقع این وب سایت‌ها به‌مانند یک واسط متمرکز عمل کرده و در ازای خدمات ارائه‌شده به شما، درصدی کارمزد دریافت می‌کنند. این درصدها در هر صرافی با دیگری متفاوت است.

امروزه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی مختلفی وارد این صنعت شده‌اند. مثلا بایننس بزرگترین پلتفرم معاملاتی بین‌المللی رمز ارزهاست که از بالای ۱۰۰ کشور در جهان مشتری دارد. با این وجود، از آنجایی که به‌خاطر تحریم‌ها استفاده از این پلتفرم‌ها برای کاربران داخل ایران با ریسک‌های زیادی از جمله بسته شدن حساب همراه است، گزینه دیگر، استفاده از یک صرافی ایرانی است.

مثلا صرافی انلاین بیت https://bit24.cash/ ۲۴ از جمله این پلتفرم‌هاست که علاوه بر تتر، امکان خرید و فروش بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال دیگر را نیز برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. مهمترین مزیت بیت۲۴ نسبت به دیگر صرافی‌های خارجی، امنیت بالا و کارمزد صفر معاملات در صورت نگهداری دارایی‌های دیجیتال در کیف پول داخلی آن است که قابلیت معامله‌ای بی‌دردسر را فراهم کرده است.

علاوه بر خرید و فروش آنی تتر، بازار معاملات حرفه‌ای بیت۲۴ نیز چندی پیش راه‌اندازی شد. در این بازار شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ جفت ارزی را با سفارش‌های لیمیت، استاپ و OCO در قیمت مورد نظر خود معامله نمایید.

پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزی

روش دیگر خرید تتر به‌صورت غیر حضوری، استفاده از وبسایت‌های پرداخت یار است که به ارائه خدمات پرداخت بین‌المللی می‌پردازند. این وبسایت‌ها به‌خاطر محبوبیت ارزهای دیجیتال، امکان خرید و فروش ارزهای محبوبی نظیر تتر را نیز فراهم کرده‌اند.

با این وجود، از آنجایی که این وبسایت‌ها صرافی نیستند، ارزهای پشتیبانی‌شده در آن‌ها نیز بسیار محدود است و قابلیت‌های یک صرافی تمام عیار مشابه بیت۲۴ نظیر کیف پول داخلی، معامله حرفه‌ای و سفارش گذاری رمز ارزها را ندارند.

روش های خرید حضوری تتر

همانطور که گفته شد، با وجودی که خرید و فروش غیر حضوری تتر در صرافی‌ها روش اصلی ورود به بازار کریپتو است، اما برخی از افراد مسن و خصوصا کاربران ناآشنا به رمز ارزها، خرید حضوری این استیبل کوین را ترجیح می‌دهند. برای این کار نیز دو روش کلی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

مراجعه حضوری به صرافی

اولین روش خرید حضوری USDT، مراجعه به دفاتر مرکزی صرافی‌ها یا وبسایت‌های پرداخت یار است. اکثر صرافی‌های امروزی دارای دفتر رسمی و فیزیکی در تهران هستند، اما برخی از آن‌ها در دیگر استان‌ها نظیر گیلان و اصفهان نیز دفتر فیزیکی خود را دارند. در صورتی که امکان مراجعه حضوری برای ارباب رجوع مهیا باشد، شما می‌توانید به دفتر این صرافی‌ها مراجعه کنید.

با این وجود، باید گفت که چون خدمات صرافی‌ها و وبسایت‌های پرداخت یار به‌صورت آنلاین است، عموما این نوع از کسب‌وکارها ارباب رجوع قبول نمی‌کنند و برای دریافت هر گونه پشتیبانی باید با شماره تلفن آن تماس گرفته یا از طریق چت و تیکت وبسایت، به ارسال پیام اقدام نمایید. به همین خاطر، پیش از مراجعه به دفاتر این صرافی‌ها، حتما از پذیرش ارباب رجوع و گرفتن وقت قبلی اطمینان حاصل کنید.

خودپرداز ارز دیجیتال

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مشابه خودپرداز و عابربانک، یک سری دستگاه ATM مخصوص کریپتوکارنسی‌ها نیز در شهرهای مختلف جهان توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده اینگونه خدمات نصب شده است که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید با پرداخت دلار یا دیگر ارزهای ملی پشتیبانی‌شده، به خرید تتر به‌صورت حضوری بپردازید. این روش نیز مشابه مراجعه حضوری به یک دفتر است، با این تفاوت که منشی ارائه‌دهنده خدمت، یک دستگاه است.

علاوه بر این، ATMهای رمز ارزی برای تبدیل ارز دیجیتال به پول ملی کشور مورد نظر نیز کاربرد دارند. فرض کنید برای کار یا تفریح به خارج از کشور سفر کرده و نیازمند تبدیل ریال خود به پول ملی آن کشور هستید، اما به دلایل مختلف نظیر کارمزد تبدیل، نبود وقت یا حتی همراه نداشتن پول کافی، به فکر تبدیل ارزهای دیجیتال خود به پول ملی آن کشور می‌افتید. در این هنگام، استفاده از خودپرداز ارز دیجیتال به کمک‌تان می‌آید.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید