رونمایی موتورولا از جدیدترین ساعت هوشمندش

 رونمایی موتورولا از جدیدترین ساعت هوشمندش

ساعت جدید موتورولا

موتورولا از جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود با نام ‍‌های Moto Watch ۷۰ و Moto Watch ۲۰۰ رونمایی کرد.

موتورولا جدیدترین ساعت‌های هوشمند خود را با نام‌های Moto Watch ۷۰ و Moto Watch ۲۰۰ معرفی کرد. اولی یک ساعت هوشمند سطح پایه با تمرکز بر ویژگی‌های معمول ردیابی سلامت و فعالیت است، در حالی که دومی چند مشخصات برتر دیگر از جمله نمایشگر AMOLED و بلوتوث را ارائه می‌کند. موتورولا هنوز قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است، اما وب سایت رسمی می‌گوید هر دو ساعت به زودی در لیست ارائه قرار می‌گیرند.

موتو واچ ۲۰۰ یک صفحه نمایش ۱.۷۸ اینچی AMOLED را در یک قاب آلومینیومی ۴۵ میلی متری ارائه می‌کند. این ساعت ضد آب ۵ATM و دارای نمایشگر ضربان قلب، سنج SpO۲، شتاب سنج و ارتفاع سنج است. ردیابی فعالیت برای بیش از ۲۸ ورزش و GPS داخلی دریافت می‌کنید. Watch ۲۰۰ می‌تواند داده‌های شما را با Google Fit و Strava همگام‌سازی کند.

 

Watch ۲۰۰ دارای سیستم عامل Moto Watch و میکروفون و بلندگو برای تماس‌های روی دستگاه است. یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که موتورولا ادعا می‌کند با استفاده منظم می‌تواند تا ۱۴ روز دوام بیاورد. این ساعت از طریق بلوتوث ۵.۳ LE به تلفن شما جفت می‌شود و همچنین دارای هشدار‌های تشخیص سقوط است.

موتو واچ ۲۰۰ در رنگ‌های مشکی و طلایی فانتوم عرضه خواهد شد.

رونمایی موتورولا از ساعت‌های موتو واچ ۲۰۰ و موتو واچ ۷۰

موتو واچ ۷۰ دارای یک LCD خمیده ۱.۶۹ اینچی در یک قاب آلیاژ روی ۴۳ میلی متری است. این ساعت هوشمند دارای استاندارد IP۶۷ و نمایشگر ضربان قلب و سنسور دما است. شما همان فعالیت و ردیابی خواب را در Watch ۲۰۰ و همچنین بیش از ۱۰۰ گزینه صفحه ساعت دریافت می‌کنید.

موتو واچ ۷۰ با بلوتوث ۵.۰ LE جفت می‌شود و سیستم عامل Moto Watch را راه اندازی می‌کند. یک باتری ۳۵۵ میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با ۱۰ روز استفاده فعال رتبه بندی می‌شود. موتو واچ ۷۰ در یک رنگ مشکی فانتوم عرضه می‌شود.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید