رنجروور اسپرت SV برای شکست مرسدس آمد
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین میآورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش میدهد.
رنجروور اسپرت SV جایگزین نسخه قبلی SVR شده و این بار با ظاهر فوقالعاده تهاجمی و خشن خود، برای رقابت با رقبای آلمانی حسابی آماده است.
بدون شک این خودرو، زیباترین محصول اسپرت لندروور به حساب میآید که با اضافه شدن ادوات اسپرت، ظاهری خشنتر پیدا کرده است.
پیشرانه ۵ لیتری V ۸ سوپرشارژ که توسط جگوار لندروور ساخته شده بود، روی نسل قبل نصب شده بود.
اما اینبار پیشرانه ۴.۴ لیتری V ۸ توئینتوربو با فناوری هیبریدی ملایم که ساخت بیامو است، در این نسل حضور دارد.
این خودرو ۶۲۶ اسببخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که ۵۹ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتنمتر بیشتر از قبل تولید میکند.
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.
توجه داشته باشید رقم گشتاوری که ذکر کردیم تنها با روشن بودن قویترین حالت در دسترس است؛ زیرا موتور خودرو در بقیه زمانها ۷۵۰ نیوتنمتر تولید میکند.
قدرتمندترین رنجروور تاکنون به ۳.۶ ثانیه نیاز دارد تا به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.
مشتریان میتوانند با انتخاب اولین چرخهای فیبرکربنی ۲۳ اینچی جهان، مقداری از این اضافه وزن را حذف کنند و در مجموع ۳۶ کیلوگرم را از بین میبرد.
SV جدید همچنین اولین رنجروور است که دارای ترمزهای کربن-سرامیکی برمبو است که در مقایسه با ترمزهای آهنی استاندارد، ۳۴ کیلوگرم را از بین میبرد.
این SUV تنومند از تایرهای میشلین پایلوت اسپورت All Season ۴ استفاده میکند.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین میآورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش میدهد.