کمک شنوایی برای موبایل یا تبلت‌

 کمک شنوایی برای موبایل یا تبلت‌

کمک شنوایی برای موبایل یا تبلت‌

اکنون ما در دنیای ارتباطات زندگی می‌کنیم و بیش از هر زمان دیگری در ارتباط هستیم.اغلب جمعیت جهان کاربر تلفن‌های هوشمند هستند و برخی نیز کاربر  تبلت ها هستند.

استفاده از تکنولوژی های جدید مانند موبایل و تبلت فوق‌العاده است، زیرا این دستگاه‌ها به ما کمک می‌کنند تا با افراد و رویدادهای اطراف‌مان در ارتباط باشیم. آنها برای تماشای فیلم‌ها یا گوش دادن به موسیقی یا پادکست‌ها بسیار عالی هستند در هر کجا و هر زمان

برخی از سمعک‌های جدید از جمله سمعک‌های ساخته شده برای آیفون (MFi) به شما امکان می‌دهند که این دستگاه‌ها را مستقیم و به صورت بی‌سیم به سمعک‌های خود متصل کنید، و صدای موبایل یا تبلت را مستقیم به سمعک خود ارسال کنید، بنابراین صدای محیط اطراف شما مشکلی برای شنیدن صدای موبایل یا تبلت شما ایجاد نمی‌کند. اگر شما از این سمعک‌ها استفاده نمی‌کنید و سمعک شما دارای تکنولوژی وایرلس است، می‌توانید از رابط (استریمر) برای انتقال صدا از موبایل به سمعک‌‌های خود استفاده کنید.

استریمر دستگاه کوچکی است که معمولاً به صورت حلقه گردنی است و شما دور گردن خود می‌اندازید. آنها صدا را از موبایل یا تبلت شما به صورت بی‌سیم دریافت می‌کنند و بدون اختلال آن را مستقیم به سمعک شما می‌فرستند. آنها از طریق بلوتوث کار می‌کنند.

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید