کمک شنوایی برای تماشای تلویزیون

 کمک شنوایی برای تماشای تلویزیون

کمک شنوایی

سمعک‌ها به افراد کم شنوا کمک می‌کنند تا بهتر بشنوند

اما آیا می‌دانستید که وسایل کمک شنوایی می‌توانند گوش دادن را آسان‌تر کنند؟ آنها به شما کمک می‌کنند تا صدای تلفن و تلویزیون و همچنین در محیط‌های پُر سر و صدا، صداهای گفتاری را واضح‌تر بشنوید.

کمک شنوایی برای تماشای تلویزیون

در اروپا، یک فرد بزرگسال به طور متوسط تقریباً ۴ ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می‌کند. در ایالات متحده، این زمان بیش از ۵ ساعت است. اگر شما نیز تماشای تلویزیون را دوست دارید و از سمعک استفاده می‌کنید، احتمالاً مشکلات صوتی مانند اعوجاج و واضح نبودن صدای تلویزیون را تجربه خواهید کرد. شاید هم گاهی‌اوقات برای درک بهتر صدای تلویزیون، صدای آن را افزایش دهید. اما این احتمالاً برای افرادی که با آنها تلویزیون تماشا می‌کنید خیلی خوشایند نیست و همیشه راه حل مناسبی نیست.

به همین دلیل کمپانی‌های تولیدکننده سمعک برای حل این مشکل استفاده از لوازم جانبی کمکی را برای تماشای تلویزیون توصیه می‌کنند. رابط تلویزیون با ارسال مستقیم صدا از تلویزیون به سمعک به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید میزان بلندی صدای تلوبزیون را کم یا زیاد کنید بدون اینکه تاثیری بر صدای تلویزیون برای سایر اعضاء خانواده داشته باشد.برخی از این دستگاه‌ها به یک رابط گردنی نیاز دارند، اما مدل‌های جدید به این رابط نیاز ندارند و صدا را مستقیم به سمعک شما می‌فرستند. این می‌تواند یک مزیت برای ۷۸ درصد از کاربران سمعک باشد که در درک صدای تلویزیون مشکل دارند. بیشتر این دستگاه‌ها همراه با یک کنترل از راه دور برای تنظیم میزان صدا هستند. در بعضی موارد هم می‌توانید از طریق اپلیکیشن این کار را انجام دهید.
برخی از این رابط‌ها می‌توانند صدا را به سمعک و دستگاه کاشت حلزون ارسال کنند. هنگام تماشای تلویزیون این رابط‌ها به افرادی که در یک گوش از دستگاه کاشت حلزون و در گوش دیگر از سمعک استفاده می‌کنند، خیلی کمک می‌کند.

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید