کلاهبرداری جدید ریپل در حساب توییتر شبکه ورزشی

 کلاهبرداری جدید ریپل در حساب توییتر شبکه ورزشی

ریپل

، حساب توییتر رسمی GOL TV، یک شبکه اختصاصی ورزشی تلویزیونی در آمریکا، هک شد و کلاهبرداری مرتبط با ریپل را تبلیغ کرد.

کلاهبرداری‌های ریپل، به شدت در شبکه‌های اجتماعی ترویج یافته‌اند. معمولا، آن‌ها به عنوان نهادهای مرتبط با ریپل ظاهر می‌شوند و به قربانیان، فرصت‌های سرمایه گذاری سودآور ارائه می‌دهند که هیچ قرارداد قانونی یا نظارت مقرراتی‌ای برای پشتوانه خود ندارند.

یکی از رایج‌ترین شکل‌های این کلاهبرداری‌ها، توییت زدن از جانب برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، است. معمولا، این کلاهبرداران خود را به جای گارلینگهاوس جای می‌زنند و به طور مشابه، فرصت‌های سرمایه گذاری سخاوتمندانه پیشنهاد می‌دهند؛ همچون دو برابر کردن پول فرد، که به سادگی می‌توان تشخیص داد که حقیقت ندارند. قربانیان در نهایت در می‌یابند که هیچ سودی کسب نکرده‌اند و هیچ راهی برای بازگردانی پول خود ندارند.

این کلاهبرداری‌ها در پلتفرم‌های گوناگون در سراسر جهان به چشم می‌خورند و بنا به طبیعت دائما در تکامل خود، تشخیص آن‌ها با گذر زمان سخت‌تر می‌شود. هر روز، کلاهبرداران تاکتیک‌های جدیدی پیش می‌گیرند تا توسط صرافی‌های پیشتاز دارایی دیجیتال، نهادهای اجاری قانون و بقیه نهادهای قانونی، شناسایی نشوند. این سو استفاده‌گران از حساب‌های فیک، احساسات عمومی، ارائه اعتبار غیر واقعی، طرح‌های بازاریابی چند سطحی، شبکه‌های فیشینگ و روش‌های پیچیده‌ی دیگر جهت ارتکاب فعالیت‌های کلاهبردارانه با هدفگیری هولدرهای ریپل، استفاده می‌کنند.

اگرچه این روش‌ها ممکن است ابتدایی به نظر برسند اما، قربانیان باز هم به طعمه‌ی آنان تبدیل می‌شوند و زمانی متوجه فاجعه می‌شوند که دیگر دیر شده است. جهت جلوگیری از تبدیل شدن به قربانی یک کلاهبرداری ریپل، حائز اهمیت است که منابع مورد اعتماد را پیش از سرمایه گذاری بررسی کرد.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید