کاشت ریش و سبیل

 کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سیبل

کاشت ریش و سیبیل

اکثر مردان از داشتن ریش و سیبیل های پرپشت لذت میبرند و داشتن ریش و سیبیل را یکی از مهمترین عوامل زیبایی در خود میدانند. برای همین اگر دقت کرده باشید بسیاری از آقایان به صورت جدی از ریش هایشان مراقبت میکنند و حتی بیشتر از موهای سرشان برای اصلاح ریش ها اهمیت قائل میشوند. اما مشکل از جایی شروع میشود که عده ای از اوایل دوران بلوغ احساس میکنند که از ریش های پر پشتی برخوردار نیستند و تا سنین جوانی هم ریش و سیبیلشان تراکم کافی را پیدا نخواهد کرد به همین دلیل دچار کمبود اعتماد به نفس میشوند و رضایت کافی را ظاهرشان پیدا نمیکنند و اقدام به روش های کاشت ریش و سبیل می کنند.

بهترین روش کاشت ریش
کاشت ریش و سبیل بهترین روش برای ریش های کم پشت

بهتر است بدانید در صورتی که از ریش و سیبیل های پر پشتی بر خوردار نباشید بهتر است از همان اول دور روش های نا کارآمد را خط بکشید و به طور مستقیم به سمت روش هایی بروید که برایتان کارایی خواهند داشت.مسلما کاشت ریش و سیبیل یکی از کارآمدترین روش ها برای افزایش تراکم ریش و سیبیل خواهد بود و میتواند مشکل کم پشتی ریش و سیبیلتان را برای همیشه کاهش دهد.
کاشت ریش و سیبیل در چه سنی صورت میگیرد؟

برای کاشت ریش و سبیل باید به این نکته توجه داشته باشید که واقعا ریش و سیبیلتان در آینده رشد نخواهند داشت و این کم پشتی تا اخر عمر برایتان باقی خواهند ماند.معمولا اکثر افراد در سنین نوجوانی و اوایل جوانی تصور میکنند ریش و سیبیلشان رشد نخواهد کرد اما با گذشت زمان شاهد این خواهند بود که تراکم موهای صورتشان در حال افزایش است و نگرانی هایشان بی مورد بود است.برای همین بهتر است حداقل تا سنین ۲۵ تا ۲۷ سالگی صبر کنید و اگر وضعیت موهای صورتتان به همان صورت باقی ماند از کاشت ریش و سیبیل استفاده کنید.

سن کاشت ریش

در کاشت ریش و سیبیل از چه روش هایی استفاده میشود؟

برای کاشت ریش و سیبیل از روش های متفاوتی مانند FUT , FIT و FUE استفاده میشود که قیمت کاشت ریش و سبیل در تهران با هر روش متفاوت بوده و هر کدام معایب و مزایای خود را دارد و با توجه به شرایطی که بیمار خواهد داشت یکی از این روش ها توسط متخصصان انتخاب میشود.در برخی از این روش ها ممکن است جراحی انجام شود و محل جراحی بخیه زده شود در صورتی که روش هایی هم وجود دارند که نیازی به جراحی در آن ها نیست.

عوارض کاشت ریش و سبیل

معمولا کاشت ریش و سیبیل عوارض جانبی شدیدی را در برنخواهد داشت و وقوع عوارض ها در افراد کمی مشاهده میشود.اما به هر حال ممکن است عوارض خفیفی مانند بی حسی کوتاه مدت یا درد و ورم صورت در برخی بیماران مشاهده شود.همچنین ظاهر نامناسب موی کاشته شده هم میتواند از عوارضی باشد که به ندرت دیده میشود. در پایان صفحه می توانیدنظرات در مورد کاشت ریش را مطالعه کنید.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید