نخستین خودروی برقی لکسوس به بازار می آید

 نخستین خودروی برقی لکسوس به بازار می آید

در راستای حضور پررنگ‌تر در بازار خودروهای تمام الکتریکی ، شرکت  لکسوس سال آینده میلادی یک خودروی تمام الکتریکی با باطری عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی لکسوس، تولید کننده مدل‌های لوکس تویوتا، امروز اعلام کرد: در راستای حضور پررنگ‌تر در بازار خودروهای تمام الکتریکی این شرکت سال آینده میلادی یک خودروی تمام الکتریکی با باطری عرضه خواهد کرد. وی در مراسم رونمایی از یک مدل مفهومی الکتریکی در نمایشگاه خودروی توکیو گفت که رونمایی از این خودرو با هدف فروش در قالب مدل الکتریکی لکسوس انجام می‌شود.

مدیرعامل لکسوس تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این شرکت این است که تا سال ۲۰۲۵ فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی خود را از خودروهای بنزینی بیشتر کند. مدل تمام برقی لکسوس اولین مدل خودروی سواری برقی تویوتا محسوب می‌شود و تویوتا به دنبال کسب سهم از بازار خودروهای تمام الکتریکی در قالب اجرای این پروژه است. این شرکت در واقع به دنبال رقابت با خودروساز‌هایی نظیر نیسان و تسلا است که مدت‌هاست در این بازار حضور دارند. یوشی هیروساوا مدیر عامل لکسوس می‌گوید:‌این خودرو در بازار چین، آمریکای شمالی و دیگر نقاطی که تقاضا برای خودروهای تمام الکتریک عرضه خواهد شد.

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید