مورایس سرمربی تیم ملی می‌شود؟

 مورایس سرمربی تیم ملی می‌شود؟

مورایس

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان به این سوال که ممکن است مورایس سرمربی تیم ملی فوتبال شود پاسخ داد.

رضا فتاحی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران که آیا با مورایس برای فصل آینده ادامه خواهید داد یا خیر، اظهار داشت: مورایس با یک رزومه خیلی قوی به سپاهان آمد، قبل از آن هم او با مورینو کار کرده بود اما در این سه سال هم در کره قهرمان شده بود، با الهلال عربستان قهرمان شده بود، او با باشگاه قرارداد سه ساله دارد و باشگاه برنامه سه ساله با این مربی دارد و باشگاه سپاهان صددرصد به همکاریش با این مربی ادامه خواهد داد.

وی در مورد اینکه اگر ایشان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی باشند چطور چون هنوز سرمربی تیم ملی معرفی نشده است، گفت: باشگاه سپاهان مخالفتش را با این مسئله به فدراسیون اعلام کرد. مورایس سرمربی سپاهان هست و خواهد بود.

فتاحی در مورد برد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. یک بازی ۶ امتیازی را برنده شدیم. زمانی هم که دو تیم در نیمه اول ۱۱ به ۱۱ بودند به پرسپولیس گل زدیم. اما اشتباه سهوی کمک داور باعث مردود شدن آن شد. همه کارشناسان داوری آن گل را تأیید کردند حتی یک کارشناس داوری هم این گل را مردود ندانست. اما خدا را شکر بازیکنان‌مان هم قسم شدند و غیرت کردند و این بازی را بردیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه مورایس در نشست خبری گفته هنوز هیچ چیز برای سپاهان تمام نشده است،‌گفت: او کاملاً‌ حرفه‌ای صحبت کرده است. هنوز هفت بازی دیگر پیش‌رو داریم و امیدوارم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و ان‌شاءالله روز به روز بتوانیم به مسیر قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید