معضلی به نام پف چشم و راه تسکین آن

 معضلی به نام پف چشم و راه تسکین آن

برای تسکین هرگونه پف چشم میتوان از چای کیسه ای استفاده کرد .

بسیاری از افراد به دلیل استرس ، خواب  یا حتی ژنتیک ، چشمان پف کرده یا دایره های تیره زیر چشم خود دارند. با این حال ، اکثر مردم دوست ندارند دایره ای تیره زیر چشم داشته باشند و آن را به عنوان چیزی که روی زیبایی طبیعی آنها تأثیر می گذارد ، می بینند.

برخی گیاهان خاصیت ضد التهابی دارند که می توانند به چشم ما کمک کنند.چای‌های کیسه‌ای  برای التهاب و سایر معضلات مختلف چشم به‌کار می‌رود.خواص ضد التهابی این گیاه نه تنها به چشم شما کمک می کند بلکه به کاهش هرگونه التهاب کبد ، کاهش تب و همچنین درمان برونشیت و آسم نیز کمک می کند.

چای کیسه‌ای بابونه یک درمان سنتی برای درمان گرفتگی چشم است. در صورت اطمینان از نداشتن حساسیت در استفاده از آن می توانید از مزایای آن بهره ببرید.

هنگام استفاده از کیسه های چای کیسه‌ای ، مطمئن شوید که آنها به خوبی مهر و موم شده اند و هیچ حفره ای ندارند تا مطمئن شوید هیچ چیزی وارد چشم نمی شود. اگر مقداری چای وارد چشم شما شود می‌تواند باعث عفونت شود.

بابونه به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند و باعث کاهش هرگونه پف زیر چشم می‌شود.

چاهای کیسه‌ای رازیانه برای کاهش خستگی چشم ناشی از خیره شدن به صفحه رایانه برای ساعت‌های زیادی در روز یا از خواب ناکافی استفاده می‌شود.این چای همچنین می‌تواند به مشکلات زیر کمک کنند:

ملتحمه که به آن چشم صورتی هم می‌گویند. استفاده از یک کیسه چای برای هر چشم بسته بیش از ۱۰ دقیقه می تواند به کاهش سوزش و خارش ناشی از ملتحمه کمک کند. با این حال ، به یاد داشته باشید که این عفونت بسیار مسری است.

بلفاریت: این التهابی است که در لبه پلک ها ایجاد می شود. علائم معمولاً شامل التهاب ، خشکی و پارگی است. کیسه های چای رازیانه می تواند این علائم را کاهش دهد.

همانطور که دیدیم کیسه های چای می توانند به از بین بردن پف‌های چشمی و حتی شرایطی مانند ملتحمه کمک کنند. در اینجا یک نکته نهایی برای درمان دایره‌های تیره و پف‌های چشم وجود دارد. ابتدا باید کیسه های چای را با قرار دادن آنها در یخچال خنک کنید. سرما باعث تحریک گردش خون می شود. کافی است کیسه های چای را برای چند دقیقه در یخچال بگذارید و سپس یک کیسه چای سرد را روی هر چشم بگذارید و بگذارید ده دقیقه بماند.

 

m y

Related post

دیدگاهتان را بنویسید