مدافع استقلال باید اخراج می‌شد!

 مدافع استقلال باید اخراج می‌شد!

مدافع استقلال باید اخراج می‌شد!

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد استقلال در دقیقه ۶۶ بازی با صنعت نفت باید ۱۰ نفره می‌شد.

حسین عسگری در گفت‌وگویی، درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال که به برتری یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو انجامید، اظهار داشت: «به جز دو صحنه، داور در سایر تصمیماتش عملکرد خوبی داشت و به بازیکنانی که اعتراض می‌کردند، کارت زرد نشان داد. با این حال صالح حردانی در دقیقه ۶۶ حتماً باید از زمین اخراج می‌شد.»

او در مورد دلیل لزوم اخراج مدافع آبی‌ها تصریح کرد: «بازیکن صنعت نفت در این صحنه صاحب توپ بود و مدافع استقلال را دوطرفه دریبل زد. حردانی خطای هَند واضحی مرتکب شد و چون این صحنه موقعیت آشکار گلزنی به شمار می‌رفت، باید کارت قرمز می‌گرفت. هیچ بازیکن دیگری مزاحم مهاجم صنعت نفت نمی‌شد و سایر مدافعان استقلال حدود هفت متر عقب‌تر از صحنه بودند.»

کارشناس داوری فوتبال ایران راجع به تصمیم داور برای اعلام پنالتی استقلال گفت: «کیفیت فیلمبرداری خوب نبود و نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت پنالتی بود یا خیر. توپ در صحنه پنالتی بین دو بازیکن قرار داشت که هر دو برای زدن توپ اقدام کردند، اما به توپ ضربه نزدند. پاهای دو بازیکن به هم برخورد کرد و اگر این صحنه توسط دوربینی از پشت دروازه ثبت می‌شد، می‌توانستیم قضاوت خوبی داشته باشیم. داور نزدیک به صحنه بود و می‌توان گفت حتماً اتفاقی رخ داده که او پنالتی اعلام کرد.»

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید