فیلم Black Panther 2 قرار بود داستانی درباره روابط پدر-پسری باشد

 فیلم Black Panther 2 قرار بود داستانی درباره روابط پدر-پسری باشد

فیلم Black Panther 2

رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther: Wakanda Forever فاش کرد که در نسخه اولیه فیلمنامه این فیلم قرار بود داستان پدر-پسری را دنبال کند.
فیلم Black Panther: Wakanda Forever در ماه آبان امسال روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم تاکنون بیش از ۸۰۱.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین فیلم Black Panther 2 قرار است در طول سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلمنامه اولیه فیلم پلنگ سیاه ۲ منتشر شده است. پس از مرگ چادویک بوزمن،‌ بازیگر نقش بلک پنتر رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده فیلم Black Panther: Wakanda Forever مجبور به بازنویسی فیلمنامه این فیلم شد.

کوگلر اکنون در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرد که تمرکز فیلم Black Panther 2 قرار بود روی داستانی پدر-پسری باشد که در آن تی‌چالا تلاش می‌کرد تا شناخت بهتری از پسر خود پیدا کند. فیلم قرار بود با سکانسی انیمیشنی آغاز شود که در آن پسر تی‌چالا در دوران پس از بشکن تانوس و بین اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame متولد و در ادامه از وجود پدرش آگاه می‌شود. همچنین ناکیا، معشوقه تی‌چالا در دوران ۵ ساله Blipped دوباره ازدواج کرده است.
پس از سکانس آغازین، اتفاقات فیلم Black Panther: Wakanda Forever سه سال بعد ادامه پیدا می‌کند و به‌نوعی شاهد تعطیلات مدرسه هستیم که تی‌چالا و پسرش قرار است سفری آیینی برای شناخت بهتر یکدیگر آغاز کنند. البته دنباله فیلم Black Panther همچنان قرار بود اتفاقات نسخه نهایی فیلم مثل چالش حضور ایالات متحده و تالوکان در واکاندا را نمایش بدهد. بااین‌حال در نسخه اولیه قرار بود تمرکز فیلم از دیدگاه پسر تی‌چالا باشد.

ادامه متن صحنه پس از پایان فیلم Black Panther: Wakanda Forever را فاش می‌کند. در هر حال مرگ چادویک بوزمن باعث تغییرات گسترده‌ای در فیلمنامه فیلم Black Panther 2 شد، اما در صحنه پس از پایان فیلم شاهد نمایش پسر تی‌چالا هستیم که احتمالا در آینده نقش بیشتری خواهد داشت. پایان اسپویل لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید