صعود چلسی به دور بعدی لیگ قهرمانان با شکست دورتمند/ جشنواره گل بنفیکا برابر بروژ

 صعود چلسی به دور بعدی لیگ قهرمانان با شکست دورتمند/ جشنواره گل بنفیکا برابر بروژ

چلسی

دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های چلسی و بنفیکا آغاز شد.

در آغاز دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

 

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، تیم فوتبال چلسی میزبان دورتموند بود و با تحمیل شکست ۲ بر صفر به این تیم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.

 

رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۳ و کای هاورتس در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا نماینده انگلیس باخت یک بر صفر دور رفت را جبران و به این ترتیب با برتری ۲ بر یک در مجموع دو بازی به مرحله بعدی صعود کند. این بازی نخستین باری بود که چلسی در ورزشگاه خانگی‌ خود در یک نبرد رسمی از دورتموند پذیرایی می‌‌کرد و در آن موفق به کسب هفتمین پیروزی خود در هشت بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌‌های آلمانی شد.

 

 

در بازی همزمان اما بنفیکای پرتغال صعود مطمئن‌تری داشت چرا که میهمان بلژیکی‌اش کلوب بروژ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. رافا سیلوا در دقیقه ۳۸، گونسالو راموس دو بار در دقایق ۲+۴۵ و ۵۷، ژوائو ماریو در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و دیوید نرس در دقیقه ۷۷ گل‌‌های میزبان پرتغالی را به ثمر رساندند و بیورن میر در دقیقه ۸۷ تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. به این ترتیب بنفیکا با توجه به برتری ۲ بر صفرش در دور رفت، در مجموع دو بازی، با نتیجه ۷ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

در ادامه بازی‌‌های هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ پذیرای پاری‌سن‌ژرمنی است که در دور رفت در خانه مقابل نماینده آلمان یک بر صفر شکست خورد. در بازی دیگر هم میلان میهمان تاتنهام است. نتیجه دیدار رفت این دو تیم در ایتالیا نیز یک بر صفر به سود میلان رقم خورد.

 

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید