سینما نیازمند فیلم خوب است

 سینما نیازمند فیلم خوب است

سینما

یک تهیه کننده سینما گفت: باید بسته‌های تشویقی و بلیت‌هایی برای حمایت از سینما در نظر گرفته شود چراکه سینما نیازمند فیلم خوب است

حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینما، درمورد رکود سینما و اقدامات پیشنهادی به سازمان سینمایی به منظور خارج شدن از این شرایط بیان کرد: یکی از حرفه‌ها و صنعت‌هایی که در سال‌های اخیر، صدمه زیادی دیده سینما، تئاتر و موسیقی بوده و بدنبال آن، به سینما و تهیه کنندگان بیشترین آسیب وارد شده است. زیرا کار سینماگران مثل ملک، سکه و دلار نیست که بگوییم گران می‌شود و در مقابل، سینما به مدت دو سال، صدمه کرونا را دید و پس از آن، با همت برخی از تهیه کنندگان که پیش قدم شدند و فیلم‌هایشان را اکران کردند سینما توانست تا حدی جان بگیرد.

به گفته این تهیه کننده سینما، نیاز است که سینما حمایت شود و اگرچه دوستان سازمان سینمایی در این خصوص، تلاش خود را می‌کنند، ولی باید بسته‌های تشویقی و بلیت‌هایی برای این منظور درنظر گرفته شود و در این مقطع ارگان‌ها هم وارد عمل شوند چراکه سینما نیازمند فیلم خوب است.

اسماعیلی ادامه داد: از سازمان سینمایی می‌خواهم چند فیلمی که دچار ممیزی شده اند ممیزی شان برطرف شود. چون خیلی وقت‌ها فیلم‌های خوبی داریم که با ممیزی روبرو می‌شوند و توقیف هستند. بنابراین، نیاز است که فیلم‌ها در این شرایط، رفع توقیف شده و فیلم‌های پر مخاطب اکران شوند.

به گفته این تهیه کننده سینما، حمایت از سینمای ایران در این موقعیت بسیار مهم است و من نمی‌دانم چه دشمنی با فیلم‌ها وجود دارد؛ همه می‌دانند سینمای ما، در حال ورشکسته شدن است و اگر مجوز تغییر کاربری بدهند منهای چند پردیسی که جدید ساخته شده اند بقیه سینماها حاضر هستند تغییر کاربری دهند. بنابراین، ورشکسته شدن سینما را باید جدی گرفت و باید کمک کرد تا سینما از این شرایط نجات پیدا کند.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید