بیت کوین پس از افزایش قیمت خیره کننده به نقطه عطف اصلی می رسد

 بیت کوین پس از افزایش قیمت خیره کننده به نقطه عطف اصلی می رسد

بیت کوین

بر اساس تجزیه و تحلیل CryptoQuant، به نظر می رسد بیت کوین پس از صعود خیره کننده خود در چند هفته گذشته به یک نقطه عطف مهم نزدیک می شود. از آنجایی که تریدرها با دقت به این نقطه تصمیم گیری حیاتی نگاهی می کنند، داده های فنی و زنجیره ای نشان می دهد که هنوز در کوتاه مدت ابهام زیادی در مورد مکان بعدی ارز دیجیتال شماره یک یعنی بیت کوین وجود دارد.
مقایسه قیمت صرافی ارز دیجیتال

هنگام ارزیابی فعالیت های درون زنجیره ای، شواهد نشان می دهد که استخراج کنندگان بیت کوین و دارندگان کوتاه مدت فعالیت فروش خود را افزایش داده اند. بر اساس شاخص MPI در CryptoQuant و نمودارهای خروجی ماینرهای بیت کوین، اخیرا جریان قابل توجهی از بیت کوین از کیف پول ماینرها مشاهده شده است زیرا آنها به دنبال نقدینگی هستند در حالی که قیمت ها نسبتا بالا هستند.

به طور کلی، معیارهای عرضه بیت کوین مانند سود و دارندگان کوتاه مدت نیز جهش قابل توجهی داشته اند. این نشان می دهد که سرمایه گذاران کوتاه مدت به دنبال کسب سودهای بالقوه سریع در این سطوح قبل از هرگونه عقب نشینی بیشتر در قیمت های BTC هستند. با این حال، به نظر می رسد که بازیگران بزرگتر، از جمله صرافی های ارزهای دیجیتال، احتیاط زیادی به خرج می دهند، همانطور که ذخایر بیت کوین کاهش یافته آنها نشان می دهد. این بدان معناست که آنها هنوز به این نتیجه نرسیده اند که روند نزولی شکسته شده است. با توجه به اینکه ماینرها و سرمایه گذاران کوتاه مدت به طور فعال دارایی های خود را با مقاومت بازار به فروش می رسانند، باید دید که گاوها یا خرس ها در نهایت در تصمیم گیری در مورد آینده بیت کوین از نظر قیمتی پیروز خواهند شد یا خیر.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید