بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز (شیراز)

 بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز (شیراز)

پاییز (شیراز)

شیراز را می توانیم بهترین شهر ایران برای مسافرت در پاییز بدانیم. ادب، فرهنگ، تاریخ، شعر، طبیعت و هر چیز دیگری که بخواهید را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. شیراز در پاییز و مخصوصا در ماه مهر یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر داخلی است. هوای ابری و بارانی پاییز شیراز از این شهر، شهری باصفاتر و دوست‌داشتنی‌تر می‌سازد. این هوای خوب، حال و هوای شما را نیز تغییر خواهد داد.

شیراز از نعمات زیادی برخوردار است. غذاهای محلی این شهر تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی می‌ماند و بازارچه‌ها و مراکز خرید فراوان این شهر نیاز شما را از بابت خریدها مدنظرتان رفع می‌کنند.

اگر در حین سفر خود با آفتاب روبه‌رو شدید حتما از فالوده‌های شیرازی بهره ببرید، اما اگر آفتاب را هم ندیدید مغازه‌های فالوده فروشی را فراموش نکنید.

اگر قصد سفر به شیراز را داشتید پیش از هر چیز مقاله جذاب و دوست داشتنی مهمترین جاذبه های گردشگری شیراز را مطالعه کنید.

قشم، رشت، اصفهان، ساری و دیگر شهرهای شمالی ایران نیز از بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز محسوب می شود. همچنین اگر قصد سفر به شهرها شمالی کشور را دارید پیشنهاد می کنیم از جاده عباس آباد – کلاردشت و زیبایی های آن در فصل پاییز بهره ببرید. تک به تک شهرهای شمالی ایران را می توانیم به لیست بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در پاییز اضافه کنیم. همچنین در این فصل در جزیره زیبای کیش نیز آب و هوا کاملا معتدل بوده و باعث شده که این جزیره به عنوان یک شهر جذاب برای مسافرت در پاییز شناخته شود.

Nic

Related post

دیدگاهتان را بنویسید